کد خبر: ۹۴۹۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
با احتساب دلار به قيمت جديد، کل مبلغ قرارداد کي‌روش حدود 17.5 ميليارد تومان مي‌شود که البته قرار شده در چند قسط به او پرداخت شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هر از چند گاهي بحث طلب کي‌روش از فدراسيون فوتبال داغ مي‌شود و برخي مي‌گويند او به خاطر اين که پولش را نگرفته شاکي است و مي‌خواهد برود.


با بالا رفتن نرخ ارز مسلما کار مسئولان فدراسيون براي تامين مبلغ قرارداد کي‌روش سخت و سخت‌تر مي شود اما مبلغ قرارداد او چقدر است؟ قرارداد او 3.5 سال اعتبار دارد که حدود 7 ميليون دلار مي‌شود (براي 3.5 سال) و با احتساب دلار به قيمت جديد بايد گفت کل مبلغ قرارداد کي‌روش حدود 17.5 ميليارد تومان مي‌شود که البته قرار شده در چند قسط به او پرداخت شود.


شانس بزرگ فدراسيوني‌ها اين بود که يکي از 2 قسط مبلغ قرارداد او را وقتي دلار زير 1500 تومان بود پرداخت کرده‌اند و به همين دليل الان 2، 3 ميليارد تومان جلو هستند ولي به هر حال بايد بقيه مبلغ قرارداد سرمربي پرتغالي را هم پرداخت کنند آن هم در حالي که مشکلات مالي عديده‌اي دارند. البته از گوشه و کنار شنيده مي‌شود فدراسيوني‌ها کمک‌هايي را از يکي از وزارت‌خانه‌ها دريافت کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها