کد خبر: ۹۴۷۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
نماینده شهرکرد گفت: ملت ایران بر سر پیمان خود با مقام ولایت و رهبری، مردانه ایستاده‌اند و نشان دادند که اگر روزگاری جهل جامعه نتیجه خیانت خواص بود، اما همیشه نتیجه خیانت خواص خائن، جهل جامعه نیست و نخواهد بود.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سید سعید زمانیان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان ‌دستور خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه در ایام سوگ و ماتم سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله حسین قرار داریم، اظهار داشت: ای عزیز فاطمه، مصیبت جانگذار تو بزرگترین مصائب عالم در آسمان‌ها و زمین است و هر کس به اندازه‌‌ای که در فاجعه کربلا سهم، نقش و تأثیری داشته، موجب لعن، نفرین و عقوبت ابدی شده است.

وی افزود: یا اباعبدالله صفت بی‌وفایی که بر حق به نام مردم کوفه در تاریخ نگاشته شده، علت تام و تمام خیانتی نبود که در کربلا آفریده شد، مردم بی‌وفای کوفه این ننگ و نکبت را مدیون خواص خائن جامعه در آن زمان هستند که به وظایف و تکلیف خود عمل نکردند.

نماینده شهرکرد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر آن روز سنگ بنای ظلم و ستم گذاشته شد و خواص با سکوت آن را همراهی نمی‌کردند و در مقابل بی‌محتوا کردن اسلام برنمی‌تافتند و منافع خود را در نبود شما نمی‌دیدند و آنجا که باید می‌گفتند، سکوت نمی‌کردند و آنجا که باید برمی‌خواستند، نمی‌نشستند هرگز جنایت وحشتناک عاشورا به وقوع نمی‌پیوست.

زمانیان تصریح کرد: درود بی‌پایان بر ملت قهرمان و با بصیرت انقلاب اسلامی که در این روزگار با وجود تکرار بسیاری از بی‌مهری‌ها و خیانت‌های خواص بی‌بصیرت، آگاهانه و هوشیارانه لحظه‌ای از امام و مقتدای خود جدا نشده و از حمایت همه‌جانبه‌اش دریغ نکردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: ملت ایران بر سر پیمان و بیعت خود با مقام ولایت و رهبری فرزانه، مردانه و جانانه ایستاده‌اند و نشان دادند که اگر آن روز جهل جامعه نتیجه خیانت خواص بود، اما همیشه نتیجه خیانت خواص خائن، جهل جامعه نیست و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم بصیر ایران به خوبی خادم را از خائن می‌شناسند و خیانت کسی را به پای نظام، امام و اسلام نمی‌گذارند.

نماینده شهرکرد در خانه ملت بیان داشت: امروز ضرورت اتحاد، همدلی، همراهی مسئولان، توجه جدی به منویات مقام معظم رهبری، اجرای بدون چون و چرای دستورالعمل‌ها و رهنمودهای داهیانه ایشان، می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا و نجات‌دهنده باشد.

زمانیان گفت: امروز مردم ما با بصیرت در تمام ابعاد، نظاره‌گر مسئولان بوده و انتظار دارند تا در راستای حل مشکلات و مسائل جامعه با همدلی و همراهی و بدون حاشیه گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به دنیای اسلام، کمک به اتحاد مسلمانان و ایجاد فضای مناسب برای همراهی و همدلی مسلمانان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و مسلمین امروز در مقابل تمامی زیاده‌خواهی‌های استکبار که در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های خائن و جانی قرار دارند، متحد شده و کاری حسینی انجام داده تا دنیای ظلم و ستم را برچینند.

وی اضافه کرد: امروز کمک به مظلومان فلسطین در همه دنیا و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و حذف اسرائیل باید سرلوحه همه کارهای مسلمانان قرار گیرد.

زمانیان با اشاره به مشکلات شهرستان شهرکرد و مطالبه مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز که گرانی، تورم و بیکاری از اهم مشکلات و معضلات فراگیر کشور است، در استان محروم چهارمحال و بختیاری به مراتب به دلیل نبود زیرساخت‌های اقتصادی بیشتر است.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری مسئله هزار بار طرح شده هنوز حل نشده آب، همچنان مسئله اصلی و مهمترین مطالبه مردم استان است و ما معتقدیم که آب مسئله ملی و متعلق به همه است و نمی‌توانیم دیگران را از آن محروم کنیم.

 نماینده شهرکرد در مجلس ادامه داد: مادامی که زمین‌های کشاورزی خشک در سرچشمه و مردم در عطش جرعه‌ای آب می‌سوزند و نان مردم چشم انتظار آب است، اقدام برای حفر تونل‌ها هیچ نفعی ندارد و به نظر تنها راه چاره رجوع به کارشناسان خبره و بی‌طرف و رسیدگی جدی مسئولان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها