کد خبر: ۹۴۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
سایت آقازاده آشوبگر که در جریان فتنه 88 نقش مستقیم و فعالی داشت ، بعد از یک دوره توقیف مجددا" فعال شده و گفته می شود با حمایت رئیس دفتر یکی از سران قوا فعالیت فتنه گرانه خود را از سر گرفته است.
در حالی که قاطبه سایت ها و پایگاه های اینترنتی درون نظام ، روز گذشته مواضع روشن و قاطعی در قبال آشوب اسرائیلی 25 بهمن اتخاذ کردند ، بررسی سایت های نزدیک به یک جریان خاص سیاسی بیانگر برخی هماهنگی های تاسف بار بین آن ها با جریان فتنه می باشد.
به گزارش خبرنگار«کلمه نیوز»،روزگذشته 2 سایت «فرارو» و «آفتاب نیوز» 25 بهمن در حالی که وزارت کشور هیچ گونه مجوزی را برای راهپیمایی در این روز صادر نکرده بود ،به جعل دو خبر«صدور مجوز راهپیمایی سکوت 25 بهمن از سوی وزارت کشور» و نیز«راهپیمایی سکوت 25 بهمن با حضور عبدالله گل» پرداختند!
گرچه مسئولان این سایت ها اعلام کردند که این مساله در پی هک شدن این دو سایت اتفاق افتاده و امید نیز می رود که این گونه باشد اما به گفته کارشناسان فنی ، ورود هکرها به سیستم مدیریت خبر سایت ها و ارسال خبر توسط آن ها کاری بسیار دشوار است و به احتمال زیاد فردی که به سیستم مدیریت خبر این سایت ها دسترسی داشته اقدام به چنین کاری کرده است..
این منبع آگاه در این زمینه گفت:روزگذشته بسیاری از سایت های خبری همچون رجا نیوز،جهان نیوز،جوان آنلاین ،خبرگزاری فارس و...مورد هجوم اینترنتی قرار گرفته و برخی از آنها دچار اختلالات فنی شده و بر روی برخی از آنها برای مدت کوتاهی فلشی مبنی بر دعوت به راهپیمایی 25 بهمن درج شده بود که آن ها نیز مرتفع گردید اما اقدامی که در این دو سایت انجام گرفته بارگذاری خبر بوده است.
از سوی دیگر سایت «آینده نیوز» مشهور به سایت آقازاده آشوبگر نیز روزگذشته تا به امروز نه تنها هیچ نقد یا اعتراضی به حرکت های پادوهای آشوب اسرائیلی نکرده بلکه با زدن تیترهای جهت دار، درصدد لوث کردن اعتراض نیروهای انقلابی به پروژه سفارشی آشوب اسرائیلی برآمده است.
سایت آقازاده آشوبگر که در جریان فتنه 88 نقش مستقیم و فعالی داشت ، بعد از یک دوره توقیف مجددا" فعال شده و گفته می شود با حمایت رئیس دفتر یکی از سران قوا فعالیت فتنه گرانه خود را از سر گرفته است.
سایت«خبرآنلاین» نیز که منتسب به همان رئیس محترم قوه می باشد ، بر خلاف موضع صریح و قاطع این مقام مسئول علیه آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن و به رغم مواضع روشنی که علیه نیروهای انقلابی در حوزه های مختلف سیاسی و فرهنگی و حتی ورزشی می گیرد ، در پوشش اخبار آشوب اسرائیلی صرفا" به اعلام اخبار با ذکر منبع در تیتر(!) اکتفا کرد و هیچ موضع روشنی در این باره نگرفت.
این سایت در اخبار خود بیش از هر چیز دیگری در تلاش برای تطهیر اقلیت مجلس و خاتمی از جریان فتنه برآمد و در کنار آن - همچون سایت آقازاده آشوبگر- با درج تیترهای جهت دار در صدد لوث کردن اخبار مربوط به اعتراضات جریان انقلابی علیه آشوبگران و پیاده نظام رژیم صهیونیستی برآمده است.
عدم موضع گیری شفاف رسانه های وابسته به یک جریان خاص در حالی صورت می گیرد که این سایتها رسانه هایی هستندکه به محض بروز کوچکترین نقصی در نظام ، فضا را به سمتی که کاملا با اهداف خود همسوست ، می برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
اینا هم آخه سایتن که مهم باشن،برن بمیرن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها