کد خبر: ۹۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
اظهارات آقای هاشمی راجع به رابطه با آمریکا نیز جای تعجب دارد؛ مگر ایشان حمایت آمریکا از رژیم خونخوار اسرائیل را نمی بینند که اینگونه اظهار نظر می کنند؟
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز: شیخ جعفر شجونی از جمله اعضای جامعه روحانیت به حساب می آید که با اظهارت صریح و بی پرده خود در قبال مسائلی چون لزوم مجازات فتنه گران، انتقاد از مواضع هاشمی رفسنجانی و... مورد غضب ضدانقلاب و برخی از دوستان داخلی ایشان قرار گرفته است و همچنان این روند ادامه دارد.
از جمله مسائلی که ایشان بسیار در مرد آن اظهار نظر کرده اند، تحلیل رفتارهای عضو دیگر جامعه روحانیت یعنی هاشمی رفسنجانی است.

https://lh5.googleusercontent.com/-wKkW2g-L8B4/UB3983NkcKI/AAAAAAAAcZc/j1XmX5YErdU/IMAGE634252487884947841.jpg

باید در نظر داشت که جنس اقدامات آقای هاشمی در ماه های اخیر موجب گردیده است که از سوی تحلیل گران سناریوهای متعددی در خصوص نحوه حضور ایشان در انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح گردد.
اما در این میان شجونی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز در پاسخ به این سوال که آیا آقای هاشمی مستقیما در انتخابات آینده حاضر خواهند شد یا اینکه تاثیرگذاری غیرمستقیم را ترجیح می ده ند؟ اذعان داشت:
«بنده همواره مصلحت آقای هاشمی را می خواهم و اکنون نیز مصلحت ایشان را در این می بینم که سکوت کنند.
جای تاسف است که معاون پارلمانی ایشان اعلام می کنند که آیت الله مصباح یزدی از خوارج قوم است! به نظر من اگر ایشان شراب می خورد یا قمار می کرد بهتر از این بود که به آقای مصباح چنین نسبتی می داد.
همچنین اظهارات آقای هاشمی راجع به رابطه با آمریکا نیز جای تعجب دارد؛ مگر ایشان حمایت آمریکا از رژیم خونخوار اسرائیل را نمی بینند که اینگونه اظهار نظر می کنند؟!
خدا می داند که من خواری آقای هاشمی را نمی خواهم اما اظهارات او و اطرافیان او موجب خواری وی می گردد.
اینکه در آینده چه می شود را من نمی دانم اما خدا کند که ایشان با تبعیت از رهبری، رفتار خوبی را از خود نشان دهند.»
لازم به یادآوری است که هاشمی رفسنجانی طی ماه های گذشته و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری با توسل به طرق مختلف، احتمال حضور خود در انتخابات را مطرح ساخت که با واکنش های فراوانی همراه بوده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
خدا حفظ کنه امثال آقای شجونی رو
یه مرد بابصیرت وانقلابی واقعیه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها