کد خبر: ۹۴۳۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
من خودم هم خواندم و شنيدم اما هنوز مذاكره‌اي با من انجام نشده و فكر هم نمي‌كنم مربي مورد نظر فدراسيون من باشم!
عبدالله ویسی
Ok

سایت گل- شكست مقابل ازبكستان مسوولان فدراسيون را بر آن داشت تا تغييراتي در كادر فني تيم ملي به وجود بياورند. از جمله اين تغييرات احتمالي كه البته هنوز مورد موافقت كروش قرار نگرفته حضور يك مربي ايراني در كادر فني تيم ملي است. عبدا... ويسي از جمله مربياني است كه نامش سر زبان‌ها افتاده تا دستيار كروش شود. سرمربي پيكان مثل گذشته علاقه‌مند است به تيم ملي كمك كند اما اين موضوع را هم مي‌گويد كه هنوز صحبتي با او انجام نشده.



بعد از اينكه مسوولان فدراسيون اعلام كردند يك مربي ايراني به كادر فني تيم ملي اضافه مي‌شود شايعه شد كه آن مربي تو هستي. حالا قرار است به تيم ملي بروي؟
من خودم هم خواندم و شنيدم اما هنوز مذاكره‌اي با من انجام نشده و فكر هم نمي‌كنم مربي مورد نظر فدراسيون من باشم!
با تمام اين تفاسير اين شايعه مطرح شده و شايد هم در آينده‌اي نزديك شاهد حضور تو در تيم ملي باشيم. بارها گفته‌اي دوست داري با كروش همكاري كني، هنوز هم چنين نظري داري؟
صد در صد. كروش مربي بزرگي است كه كارش در تيم ملي كمي گره خورده. او مي‌تواند كارش را به نحو احسن انجام دهد و البته اين توانايي را هم دارد. كروش بزرگ بود و هنوز هم بزرگ است. من كارش را پسند مي‌كنم و باز هم مي‌گويم كه علاقه‌مندم كنار او فعاليت كنم.
پس اگر پيشنهادي شود قبول مي‌كني؟
كار كردن در تيم ملي را همه دوست دارند. اگر يك مربي با يك سرمربي راحت باشد مي‌تواند توانايي‌هايش را بيشتر بروز بدهد. حالا مي‌خواهد اين سرمربي كروش باشد يا اميرخان قلعه‌نويي. دستياري در تيم ملي كمتر از سرمربيگري باشگاهي نيست و من علاقه‌مندم به تيم ملي خدمت كنم.
يك شايعه هم مطرح شد كه تو همراه امير قلعه‌نويي به تيم ملي مي‌روي...
اين موضوع را تكذيب مي‌كنم و اصلا چنين خبري درست نيست.
يعني دوست نداري با قلعه‌نويي كار كني؟
چرا دوست نداشته باشم؟ قلعه‌نويي مربي خوب و با دانشي است كه يك مربي جوان مي‌تواند كنارش به راحتي فعاليت كند. شايد اگر امسال سرمربي پيكان نبودم در يك تيم به قلعه‌نويي كمك مي‌كردم.
ولي يك زمان با قلعه‌نويي اصلا خوب نبودي، چه اتفاقي افتاد رابطه شما حسنه شد؟
من با اميرخان خوب بودم اما يكي از سايت‌ها از قول من مطالبي را منتشر كرد كه باعث شد قلعه‌نويي از دستم ناراحت شود. به اميرخان هم گفتم چنين حرف‌هايي درست نيست و بعد از اين قضيه، سوء تفاهم بين ما برطرف شد.
به نظر تو كه از حاميان اصلي كروش هستي تغيير سرمربي تيم ملي به صلاح است؟
در اين مقطع زماني تغيير در تيم ملي اصلا درست نيست. قبول دارم الان شرايط تيم ملي نرمال نيست اما كروش با تجربه‌اي كه دارد مي‌تواند فوتبال ما را به جام جهاني ببرد. شايعه‌هايي كه عده‌اي به وجود مي‌آورند نبايد تمركز كروش را به هم بزند. بايد اجازه دهيم اين مربي بزرگ به كارش ادامه بدهد تا تيم ملي به جام جهاني برسد

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها