کد خبر: ۹۴۱۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
مهرداد پولادی حتی روز جمعه و دو روز بعد از باخت تیم ملی هم در تمرین تیمش حاضر نشد چرا که باخت مقابل ازبکستان روح و روان او را به هم ریخته بود
ایران ازبکستان مهرداد پولادی
OK

سایت گل- دیروز یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای از وضعیت نه‌چندان جالب بازیکنان ملی‌پوش این تیم خبر داد و ابراز ناراحتی کرد. با توجه به اوضاع روحي رواني اين بازيكنان به نظر می‌رسد نگرانی او کاملا بجا و بحق است.

ظاهرا مسائل روانی ناشی از شکست خانگی مقابل ازبکستان روی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس بیشتر از دوری دو هفته‌ای آن‌ها از تمرینات روتین تیم، کادر فنی سرخ‌ها را نگران کرده است و حالا مانوئل و همکارانش از این می‌ترسند که این مساله در نمایش فردای تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن تاثیر منفی بگذارد.


برای مثال شاید بتوان به مهرداد پولادی اشاره کرد که حتی روز جمعه و دو روز بعد از باخت تیم ملی هم در تمرین تیمش حاضر نشد چرا که باخت مقابل ازبکستان روح و روان او را به هم ریخته بود. این مساله البته در مورد نوری، انصاری‌فرد، سیدجلال و ماهینی هم با دوز پایین‌تر دیده می‌شود.

در این شرایط این سوال پیش خواهد آمد که مانوئل در چنین شرایطی باز هم از ملی‌پوشان خود استفاده خواهد کرد یا نه؟

 البته با توجه به روندی که پرسپولیس و مانوئل دنبال می‌کنند بعید است تغییری در تفکرات ژوزه به وجود آمده باشد و چنانچه ترکیب اصلی پرسپولیس را مثل دو بازی قبل بدانیم و تنها تغییر را حضور پولادی به جای فشنگچی در جناح چپ خط هافبک متصور شویم هر پنج ملی‌پوش سرخ‌ها در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت که چهار تایشان مقابل ازبکستان به میدان رفتند و طعم تلخ شکست را چشیدند.

در این میان تنها گزینه از بین ملی‌پوشان بی‌روحیه پرسپولیس که احتمال نیمکت‌نشینی‌اش آن هم با درصد بسیار کم وجود دارد‌‌ همان مهرداد پولادی است که دیر‌تر از بقیه به تمرین تیم برگشت و به لحاظ روحی وضعیت بدتری نسبت به بقیه دارد وگرنه می‌توان ترکیب ۱۱ نفره سرخ‌ها را از همین حالا حدس زد: گردان (نیلسون)، حسینی، بنگر، نورمحمدی، پولادی (فشنگچی)، ماهینی، نقی‌زاده، مهدوی‌کیا، نوری، نوروزی و انصاری‌فرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها