کد خبر: ۹۴۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
دانشجويان، مردم و طلاب از امشب تحصني را به‎منظور محاكمه هرچه سريعتر موسوي و كروبي در ميدان ارك تهران آغاز مي‌كنند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان و طلاب تهراني همراه با اقشار مختلف تهران امروز سه‌شنبه 26 بهمن در اعتراض به فتنه‌گران و همچنين مطالبه محاكمه فوري سران فتنه از جمله موسوي و كروبي تحصني را در ميدان ارك تهران آغاز مي‌كنند.

براساس اين گزارش، تجمع غيرقانوني روز گذشته فتنه‌گران، عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخي خيابان‌هاي شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتي شد كه با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و ديگر عوامل مزدور مجبور به ترك صحنه شدند.

عوامل فتنه‌گر و گروهك مزدور و تروريستي منافقين با برپايي تجمعات غيرقانوني و راه‌اندازي اغتشاشات خياباني در برخي معابر تهران به ‌سوي رهگذران آتش گشودند كه در جريان اين تيراندازي يكي از دانشجويان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
با آرزوی محاکمه سران فتنه موسوی - کروبی - خاتمی هستیم . انشا الله توجه :خاتمی خائن فراموش نشود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
لعن علی عدوک یا علی . کروبی و خاتمی و موسوی ما امت حرب الله خواستارمحاكمه هرچه سريعتر موسوي و كروبي هستیممم...............
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
رفسنجاني تا هست اعدام خاتمي و کروبي و... و... و... هم بي فايده است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
من در عجبم چگونه است که عده ای در کشورم اجازه راهپیمایی تحصن تخریب و ... را دارند و عده دیگر هیچ حقی ندارند و به محض هر گونه اعتراضی ملقب به سلطنت طلب و منافق و ارازل و فتنه گرو ... میشوند . عزیزان من یکی از دلایل نارضایتی مردم همین سیاست یک بام و دو هوا است قران نیز میفرماید که همه سخنان را بشنویم و انگاه ان را که به حق نزدیکتر است با توجه به شعور و عقل خودمان انتخاب کنیم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها