کد خبر: ۹۳۴۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۱

امیدوار حاتمی از محرومیت احسن‌الله شیرکوند تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ناظر بازی تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا) اظهار کرد: شیرکوند کار بسیار بدی انجام داد که در شان والیبال ایران نبود. به همین دلیل از ادامه بازی محروم شد. مطمئنا فدراسیون والیبال برای وی محرومیتی در نظر می‌گیرد تا در اطلاع ثانوی به این موضوع رسیدگی کامل شود.

وی تاکید کرد: صددرصد شیرکوند از حالا محروم است و در بازی بعدی نمی‌تواند به میدان برود.

حاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا بنا به ادعای داور مسابقه شیرکوند بازداشت می‌شود؟ گفت: ما بر اساس قوانین خودمان این موضوع را پیگیری می‌کنیم و فدراسیون والیبال موظف است که از نظر اخلاقی پیگیر ماجرا باشد اما اینکه در بیرون زمین چه اتفاقی رخ می‌دهد به من به عنوان ناظر مسابقه ارتباطی ندارد. بحث‌هایی که درباره بازداشت مطرح شد خارج از چارچوب فدراسیون است و می‌تواند به عنوان یک عمل خارج از میدان مسابقه مطرح شود.

وی گفت: علاوه بر اتفاقی که پیرو حرکت شیرکوند روی داد، اتفاقات دیگری در این مسابقه به وجود آمد که اجازه دهید درباره آن‌ها صحبتی نکنم و ان‌شاءالله گزارش مکتوب آن را به فدراسیون ارائه خواهم داد.

ناظر دیدار شهرداری و سایپا در پایان گفت: تمام برنامه‌های ما در کمیته انضباطی برای بهبود شرایط والیبال است و نمی‌خواهیم کسی را به دادگاه ببریم بلکه تنها یک شورای بررسی داریم که هدفش اصلاح بازیکن، تماشاگر، مربی،‌داور و همه اعضای خانواده والیبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها