کد خبر: ۹۳۳۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
نماینده قم در تذکر آئین نامه‌ای:
نماینده مردم قم گفت: اخیرا برخی نمایندگان خواسته یا ناخواسته در طرح‌های دو فوریتی و یا در نطق‌ها به مسائلی پرداختند و مطالبی گفتند که مورد سوء استفاده رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم طی تذکر آئین‌نامه‌ای در جلسه امروز مجلس گفت: قوا مستقل هستند و هر کدام جایگاه و شانی دارند؛ قوه مقننه نیز شأنی دارد که باید توسط نمایندگان حفظ شود اخیرا برخی نمایندگان خواسته یا ناخواسته در طرح‌های دو فوریتی و یا در نطق‌ها به مسائلی پرداختند و مطالبی گفتند که مورد سوء استفاده رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه باید به نمایندگانی که مطالب غیرواقعی می‌گویند تذکر بدهند، افزود: دوستی در مجلس گفت، مردم ما نان و پنیر می‌خورند و با یک نان سنگک زندگی می‌کنند و دوست دیگری حادثه حوزه انتخابیه‌اش را به کل کشور تعمیم داد که این مطالب مغایر با حفظ شأن مجلس است چرا که امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و ما نباید حرف‌هایی بزنیم که به شأن نظام ضربه بزند.

حجت‌الاسلام ابوترابی که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را به عهده داشت در پاسخ به این پرسش گفت: امیدوارم بنده و دیگر همکاران مسائل را رعایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
دم امیرابادی گرم اولین نماینده مردمی قم است درمجلس فعال است نمایندگان قم تابه حال حرف نم زدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها