کد خبر: ۹۲۹۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
ملی پوش فجر سپاسی با پرسپولیسی ها به توافق نرسید.

جام ورزشی؛ بازیکن ملی پوش فجر سپاسی برای پرسپولیسی شدن با رویانیان به توافق نرسید. او که روز گذشته جلسه ای را با مدیر عامل سرخپوشان برگزار کرده بود در نهایت ترجیح داد تا آخر در شیراز بماند. این اتفاق در حالی افتاد که رایزنی پرسپولیسی ها به نتیجه نرسید تا مذاکرات با رضا حقیقی تا آخر فصل منتفی شود.

 

محمد رویانیان که علاقه زیادی به پرسپولیسی شدن حقیقی دارد، پیش از آغاز لیگ دوازدهم هم در رایزنی و مذاکره بسیار با مسئولان باشگاه شیرازی موفق به جذب این بازیکن نشد اما دست از تلاش برنداشت و هنوز که هنوز است حقیقی را می خواهد. رویانیان وقتی سرهنگ جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی را در جلسه هم اندیشی دید دوباره سر حرف را درباره حقیقی باز کرد و این بار جعفری چندان مقاومت نکرد و در پاسخ به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ریش و قیچی را به بازیکنش و باشگاه پرسپولیس سپرد. با اینکه جعفری در قبال انتقال حقیقی چراغ سبز نشان داده اما گویا رضا حقیقی راضی به این کار نیست و می خواهد در فجرسپاسی بماند!


حقیقی در این باره گفت: «می دانم آقای جعفری تصمیم گیری را بر عهده خودم گذاشته اما من استخاره کردم و خوب نیامد. این موضوع را به آقای رویانیان هم گفتم اما ایشان گفت برای کار خیر حاجت به استخاره نیست و از من خواست تا بیشتر فکر کنم و مشورت بگیرم. من هم قرار است تا پایان هفته پاسخ نهایی ام را بدهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها