کد خبر: ۹۲۴۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
استقلال و پرسپوليس در دو سوي جدول قرار داشته و تا ديدار فينال با هم ديدار نخواهند كرد
پژمان منتظری جلال حسینی
ok
سایت گل -  سرانجام حرف اهالي فوتبال براي برگزاري رقابت‌هاي جام حذفي به كرسي نشست و اين رقابت‌ها امروز با حضور ۱۸ تيم ليگ برتر و ۱۴ تيم ليگ دسته اولي قرعه‌كشي شد تا ۳۲ تيم حاضر در اين رقابت‌ها در ۵ مرحله (از يك شانزدهم نهايي تا فينال) براي مشخص شدن قهرمان جام حذفي در فصل جاري به مصاف هم بروند.

نكته قابل توجه اينكه استقلال و پرسپوليس در دو سوي جدول قرار داشته و تا ديدار فينال با هم ديدار نخواهند كرد.

پرسپوليس در پايين سمت راست جدول در اولين ديدار خود با ملوان ديدار خواهد كرد. اين تيم در صورت برتري در مرحله يك هشتم نهايي با برنده نفت تهران و شهرداري تبريز بازي مي‌كند. سرخ‌ها در صورت حضور در يك چهارم‌نهايي احتمالا با ذوب‌آهن يا مس كرمان ديدار مي‌كنند تا در صورتي كه در اين مسابقه نيز برنده شوند در مرحله نيمه‌نهايي احتمال بسيار زياد با تراكتورسازي مسابقه بدهند.

 از سوي ديگر استقلالي‌ها در بالاي سمت  چپ جدول قرار دارند و در اولين ديدار به مصاف سايپا خواهند رفت. استقلالي‌ها اگر از ديدار اول برنده بيرون بيايند براي بازي دور بعد خود بايد به مصاف برنده استقلال اهواز و استیل آذین گهر دورود بروند كه البته ديدار سختي نخواهد بود و استقلال از حالا بايد خود را در يك چهارم نهايي ببيند. شاگردان قلعه‌نويي در اين مرحله احتمالا با يكي از دو تيم صبا يا پيكان ديدار خواهند كرد كه در صورت برتري در اين مسابقه، در مرحله نيمه‌نهايي آبي‌پوشان با توجه به جدول به احتمال قوي به مصاف سپاهان خواهند رفت.


 در صورت تحقق اين احتمالات استقلال و پرسپوليس پس از حدود ۱۵ سال دوباره در فينال جام حذفي و پس از يك سال (برتري ۳ بر صفر استقلال مقابل پرسپوليس در يك چهارم نهايي فصل گذشته) دوباره در اين رقابت‌ها با هم ديدار خواهند كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها