کد خبر: ۹۲۳۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
رئیس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری جام حذفی گفت: به معنی واقعی به باشگاه‌ها احترام گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس غلامرضا بهروان در خصوص جلسه هم‌اندیشی مدیران با سازمان لیگ برای برگزاری جام حذفی گفت: باشگاه‌ها در این جلسه نظرات خود را گفتند و ما همه این نظرات را یادداشت کردیم و قرار شد بدون هیچ قید و شرطی جام حذفی برگزار شود.

وی افزود: باشگاه‌ها مصر بودند در تعطیلات نیم‌فصل چند بازی برگزار شود و البته قرار شد در کنار برگزاری جام حذفی نقل و انتقالات هم برقرار باشد. سایر بازی‌ها در لابه‌لای تقویم که فرصتی به دست آید برگزار می‌شود.

بهروان تصریح کرد: باشگاه‌ها تاکید داشتند فینال جام حذفی قبل از پایان لیگ برگزار شود. ما ورزشگاه‌های آزادی، غدیر اهواز، یادگار امام تبریز، خلیج فارس و هرمزگان و فولاد‌شهر اصفهان را برای برگزاری فینال معرفی کردیم و قرار شد تا روز فینال یکی از این ورزشگاه‌ها را انتخاب کنیم.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: برای برگزاری قرعه‌کشی جام حذفی هیچ تقسیم‌بندی‌ صورت نگرفت و طبق روال همیشگی این قرعه‌کشی انجام شد. برخی پیشنهاد دادند بر اساس مناطق شمال و جنوب قرعه کشی صورت گیرد اما این پیشنهاد رای نیاورد. مطمئن باشید فدراسیون فوتبال هم از برگزاری جام حذفی حمایت می‌کند. ما امروز به معنی واقعی به باشگاه‌ها احترام گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای برگزاری جام حذفی قرار شد تیم‌های دسته 3 و دسته 2 شرکت نکنند گفت: تا پیش از این هم تیم‌های دسته 3 و 2 در جام حذفی حضور نداشتند اما به دلیل فشردگی مسابقات همین امروز 14 لیگ تیم یکی انصراف خود از حضور در جام حذفی را اعلام کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها