کد خبر: ۹۲۲۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ستاد مردمی «حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در حمایت از «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» در میدان پاستور تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،تجمع کنندگانی که در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در خیابان پاستور تهران راهپیمایی کردند، با تجمع در مقابل ساختمان ریاست جمهوری بیانیه‌ای را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سال 1391 را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند. ایران اسلامی که به فضل الهی و با برخورداری از ظرفیت‌های علمی بالا، جوانا خلاق، نخبه و کوشا با شتابی فزاینده در مسیر آرمان‌های بلند خود به پیش می‌رود و با خردمندی و اقتدار نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی و دشمنان خونخوار خود را یکی پس از دیگری خنثی می‌سازد، نیاز اساسی و حیاتی به اقتصادی سالم، پویا، اشتغالزا و متکی بر تولید ملی و کار و سرمایه داخلی، دارد و زیبنده نیست که سرمایه ملی خود را با واردات بی‌رویه تضعیف و نابود نماید. در حالی که جوانان ایرانی بیکارند برای کشورهایی که با ما دشمنی می‌کنند شغل ایجاد کند. لذا ما اقشار مختلف مردم همچنان که تاکنون در میدان عمل ثابت کرده‌ایم که گوش به فرمان امام و مقتدای خویش در همه صحنه‌ها حاضر هستیم، این بار نیز با تمام ظرفیت انقلابی خود در میدان حضور داشته و از همه مسئولان و مدیران کشور قاطعانه و مصرانه می‌خواهیم که با روحیه جهادی و تلاش انقلابی و به دور از اقدامات سطحی و شعاری و معطل ماندن در پیچ وخم‌های بوروکراسی اداری، با جدیت تمام به وظایف خود در حمایت از تولید ملی که شکوفایی اقتصادی و رفع مشکل بیکاری را به دنبال خواهد داشت، عمل کند.

ما ملت هوشیار ایران اسلامی میثاق می‌بندیم که از مصرف کالاهای خارجی قابل تولید در کشور بپرهیزیم و با حضور در صحنه، هیچ گونه کم توجهی و کم کاری را در این امر مهم تحمل نکرده و چنانچه خدای ناکرده دستگاهی در انجام وظایف خود کوتاهی کند به وظیفه انقلابی خود عمل کنیم.

مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم از مسئولین:

1- موانع تولید داخلی را مرتفع و برای افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات داخلی تسهیلات بیشتری به مردم بدهیم.

2- از تبلیغ کالاهای خارجی در رسانه‌ها، معابر و اماکن عمومی جلوگیری و فضای شهرها و جاده‌ها را از این گونه تبلیغات پاکسازی کنیم.

3- فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخلی را از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های مربوط به طور مستمر ترویج کنیم.

4- با قاچاق کالا برخورد قاطع کنیم و از برخورد غیر قانونی و بی‌رویه کالاهای خارجی به ویژه کالاهای مصرفی جلوگیری کنیم.

5- با اطلاع رسانی شفاف در مورد اقلام وارداتی و سفارش این اقلام به تولید گران داخلی، آنها را در تولید کالاهای مورد نیاز کشور یاری کنیم.

6- با توسعه سریع صنایع پایین دستی مواد معدنی به ویژه نفت و گاز و کاهش مستمر خام فروشی، زمینه اشتغال جوانان ایرانی، فراهم آورید.

7- با توجه به استعداد بسیار بالای کشاورزی ایران، یک طرح ضربتی را برای خودکفایی کامل مواد غذایی به اجرا گذارید.

8- با تغییر رویکرد در نظام آموزشی کشور از مسائل نظری و فنی حرفه‌ای جوانان را در کارآفرینی توانمند سازید.

ستاد مردمی تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
اين حرفها دهشي نميارزد بايد مشكل ما با آمريكا حل شود واين فقط از را مذاكره امكان پذيراست ولاغير
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
تولید کنندگان واقعی از سودجویان جدا هستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها