کد خبر: ۹۲۲۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
مدیر اجرایی فدراسیون شنا گفت: من سرمربی تیم ملی نیستم و تنها می‌خواهم دینم را به این رشته ادا کنم.

محسن سمیع‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی شنا پس از جدایی یورگ وویت اظهار داشت: پس از اینکه فدراسیون شنا با مربی آلمانی قطع همکاری کرد، به سراغ مربیان ایرانی رفتیم، اما به دلیل عدم ثبات مدیریت، شرایط مالی نامناسب و... کسی حاضر نیست در تیم ملی فعالیت کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من دینی به شنا دارم و خودم را مدیون آن می‌دانم حاضر شدم سمت اجرایی خود را کنار گذاشته و کنار آب بایستم تا به عنوان مربی به تیم ملی خدمت کنم. کمیته فنی که نقشش در فدراسیون شنا بسیار کمرنگ شده است تصمیم گرفت تا من به همراه فرشاد کرمی و اشکان رضازاده تمرینات ملی‌پوشان را آغاز کنیم.

مدیر اجرایی فدراسیون شنا با اشاره به حضور چندین شناگر در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: فعلا ما با شناگران حاضر در اردو تمرین می‌کنیم تا ثبات برقرار شود. کاری را که قبلا شروع کرده بودیم ادامه می دهیم، یعنی اردوهای تیم ملی را به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌کنیم.

 

 

سمیع‌زاده افزود: من و سایر همکارانم با مشاوره‌ای که از دکتر خبازیان می‌گیریم تمرینات را دنبال می‌کنیم. هر روز تمرین می‌کنیم و از هفته آینده تعداد جلسات تمرینی ما به 9 جلسه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امیدوارم انتخابات فدراسیون شنا و بحث تعلیق زودتر حل شود، گفت: اینکه بدون سرمربی کار می‌کنیم سیستم بسیار خوبی است! چرا که در آمریکا هم سرمربی در واقع نظاره‌گر و برنامه‌ریز کلان وضعیت شنا است و مربیان ملی بیشتر فعالیت می‌کنند.

مربی تیم ملی شنا عنوان کرد: آمریکایی‌ها مهد شنای جهان هستند و ما هم می‌خواهیم به آن سمت برویم. با این شرایط مربیان انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوند، در حالی که قبلا اینگونه نبود.

سمیع‌زاده ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر ثبات به شنا بیاید، چراکه در شنا و شیرجه و واترپلو کارهای زیادی می‌توان انجام داد. در حال حاضر مسابقات برون مرزی نداریم و شناگران را برای مسابقات لیگ آماده می‌کنیم که تمام این مراحل به منزله انتخابی تیم ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها