کد خبر: ۹۲۰۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
کمیسیون اجتماعی مجلس هفته جاری گزارش عملکرد سازمان بازرسی کل کشور را با حضور حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس این سازمان، بررسی می‌کند.
فارس، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته تشکیل جلسه می‌دهند.

بررسی اخبار و اطلاعات واصله، بازدید از مجموعه غذا و داروی وزارت بهداشت، بررسی گزارش عملکرد سازمان بازرسی کل کشور با حضور حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس این سازمان و همچنین ادامه رسیدگی به لایحه اعاده شده حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست از شورای نگهبان در دستور کار جلسات این هفته کمیسیون مزبور قرار دارد.

کارگروه ایثارگران این کمیسیون عصر فردا بررسی طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران را ادامه می‌دهد و کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی نیز ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات و نهادها و مراکز دولتی وابسته به دولت و مراکز نیمه‌دولتی و همچنین ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار دارد.

کارگروه مشترک جمعیت و حمایت از خانواده این کمیسیون صبح روز دوشنبه رسیدگی به اصلاح سیاست‌های جمعیتی و حمایت از خانواده را ادامه می‌دهد.

کارگروه اشتغال و کارآفرینی کمیسیون مذکور عصر روز سه‌شنبه نشست هم‌اندیشی درباره موضوع اشتغال با حضور نهادهای حمایتی کشور و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواهد داشت.

کارگروه رفاه و تأمین اجتماعی عصر فردا لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی را بررسی می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها