کد خبر: ۹۱۸۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۱

جواد کاظمیان در مورد پیروزی 7 بر صفر برابر شهرداری نظرآباد گفت: تیم حریف بسیار جوان و خوب بودند در این دیدار برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور کردیم و توانستیم 7 بار دروازه حریف را باز کنیم. بسیاری از بازیکنان تیم‌مان در اردوی تیم ملی حضور دارند. با انجام این دیدارهای تدارکاتی سعی می‌کنیم خودمان را در شرایط خوبی حفظ کنیم. سه شنبه هم یک دیدار تدارکاتی دیگر انجام خواهیم داد و امیدواریم با شروع دوباره لیگ، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا از نیمکت نشینی ناراحت است اظهار داشت: من فقط مقابل راه آهن بازی نکردم. در دیدار برابر مس 20 دقیقه و در دیدار برابر پیکان 15 دقیقه در میدان حضور داشتم. متاسفانه تیم‌های که در این چند وقت انتخاب کردم مهاجمان زیادی دارند. در سپاهان یانوش، توره و عنایتی حضور داشتند در پرسپولیس هم انصاری فر، زاید، قاضی، نوروزی، غلامرضا رضایی و خود من به عنوان مهاجم حضور داریم.

کاظمیان تاکید کرد: حتی فشنگچی، علی‌عسگر و معدنچی به عنوان مهاجم می‌توانند بازی کنند. در این شرایط کار کمی سخت است و اعتماد به نفس بازیکنان کمی پایین می‌آید اما تمام تلاش خودم را می‌کنم تا برای پرسپولیس موثر باشم و بازی‌های خوبی انجام دهم.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه چرا دیروز ماشین گل زده در تمرین حضور یافته بود تصریح کرد: روز گذشته جشن عروسی یکی از دوستانم بود و به همین خاطر ماشینم را در اختیار او قرار داده بودم. او گل‌ها را نکنده بود به همین دلیل امروز با این شرایط در تمرین حضور یافتم. برای من هنوز زود است بخواهم ازدواج کنم و شاید 2 یا 3 سال دیگر تصمیمی به ازدواج گرفتم.

منبع:فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها