کد خبر: ۹۱۵۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت گو با پایگاه خبری آوای وحدت با اشار ه به اینکه سئوالات از رئیس جمهور بیشتر پیرامون نوسانات ارزی است گفت: با توجه به شرایط زمانی بازار ارز حضور رئیس جمهور در مجلس به نابسامانی ارزی دامن خواهد زد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکی نیست که سئوال از رئیس جمهور حق قانونی نمایندگان است افزود:نمایندگان باید شرایط زمانی و مکانی را درهمه ابعاد در نظر بگیرند.

وی در ادامه با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت گفت : با توجه به فرمایشات رهبری انتظار می رفت که دوستان در فضای صمیمی و دوستانه مسائل را بررسی می کردند .

سلیمی با اشاره به جو سازی رسانه های غربی در باره این طرح ، اظهار داشت : همانطور که امام راحل فرموند که هروقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید اشتباه کردید نمایندگان نیز باید با توجه به جو سازی های رسانه های غربی این مسائل را در فضای صمیمیت و گفت و گو پیگیری میکردند .

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نباید کارهایی صورت گیرد که قوا تضعیف شوند تصریح کرد: ما در شرایطی نیستیم که  قوا را تضعیف کنیم باید با همدلی بتوانیم مشکلات را حل کنیم

سلیمی در پایان  درمان آخر را سئوال از رئیس جمهور دانست و افزود : با نشست ها و گفت و گو ها و فضای همدلی مشکلات و سئوالات مطرح وحل شود و سئوال از رئیس جمهور باید آخرین درمان در جهت رفع مشکلات باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها