کد خبر: ۹۱۳۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
مدیر فنی تیم ووشوی نفت گفت: به خاطر فشار روحی و استرس مسابقات، گاهی بحث و جدل به وجود می‌آید و روز پنج شنبه هم همین اتفاق افتاد، اما دیگر در حد بزن بزن نبوده که دوستان مطرح کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعه درگیری فیزیکی کادر فنی تیم نفت تهران و فولاد ماهان سپاهان در هفته سوم و چهارم لیگ‌برتر ووشو موضوعی بود که مدیر فنی تیم نفت تهران در مورد آن توضیح داد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته سوم و چهارم لیگ‌برتر ووشو به پایان رسید تیم نفت تهران با شکست حریفانش در دوره رفت عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. در گروه مقابل نیز تیم پرشین با شکست حریفان خود توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند.

اوجاقی در مورد اینکه آیا در ادامه مسابقات لیگ، تیم نفت ووشوکار خارجی جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: شرایط تیم نفت تهران در حال حاضر بسیار خوب است. طبق قانون باشگاه نفت تهران، جذب بازیکن خارجی در رشته‌های انفرادی ممنوع است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم از بازیکنان چینی در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم.

مدیر فنی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: ما در ترکیب تیم تلاش می‌کنیم از پتانسیل‌هایی‌ که در ووشو حضور دارند بهره‌مند شویم. البته تیم‌های دیگری که در لیگ حضور دارند از ملی پوشان استفاده کرد‌ه‌اند، اما ما تنها از یک ملی پوش فیکس در ترکیب تیم  استفاده کرده‌ایم. یکی از اهداف مان این است که بازیکن سازی کنیم و ووشو‌کارانی که مبارزات خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند و گمنام هستند را در جامعه ووشو مطرح کنیم.

اوجاقی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده در هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو کادر فنی تیم نفت تهران با تیم فولاد ماهان سپاهان درگیری فیزیکی داشته‌اند، گفت: نمی‌دانم ‌این صحبت‌ها از کجا آمده است؛ برخی از افراد در ذهن خود این طور فکر می‌کرد‌ه‌اند که باید مربی تیم ملی شوند، اما چون یک نفر دیگر مربی شده، می‌آیند و با این صحبت‌ها همه را تخریب می‌کنند.

آنها به جای اینکه بگویند بر فرض مثال من مدرک لیسانس دارم، تعداد زیادی شاگرد معرفی کرد‌ه‌ا‌م و خودم نیز قهرمان بود‌ه‌ام و خود را با توانایی‌های خود ثابت کنند این طور صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. در طول مسابقات فشار روحی و استرسی که وجود دارد باعث می‌شود بین مربیان بحث و جدل رخ دهد و روز پنج شنبه هم همین اتفاق افتاد، اما دیگر در حد بزن بزن نبوده که دوستان مطرح کرده‌اند. کادر فنی تیم نفت تهران و فولاد ماهان سپاهان سالیان سال است که با هم دوست هستند و همیشه به هم احترام می‌گذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها