کد خبر: ۹۰۹۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
ظاهرا باشگاه پرسپولیس قصد دارد با به خدمت گرفتن استفان آپیا کاپیتان سابق تیم ملی غنا خرید بزرگی انجام دهد و بار دیگر در نیم فصل نگاه ها را به سوی خرید هایش خیره کند.

جام ورزشی؛ بعد از مذاکرات رویانیان با مدیر برنامه های این بازیکن قرار شده آپیا سه روز دیگر به تهران بیاید و در تمرینات تیم پرسپولس تست فنی دهد.


البته این اتفاق در خصوص بازیکنی با رزومه آپیا جالب توجه به نظر می رسد اما رویانیان در جریان مذاکره با مدیر برنامه های آپیا گفته است: «می دانم آپیا بازیکنی شناخته شده و بین المللی است. من رزومه اش را مطالعه کرده ام و تائیدیه لازم را در مورد او گرفته ام اما با اینکه این بازیکن و رزومه اش برای ما قابل احترام است، پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بهتر است مراحل جذب این بازیکن به روال معمول و درستش انجام شود. لطفا شرایطی را فراهم کنید تا ابتدا این بازیکن در تمرین حضور پیدا کند و بعد درباره اش تصمیم نهایی را بگیریم.»


بعد از صحبت های رویانیان، پريجا اوگنانوويچ مدیر برنامه های این بازیکن غنایی هم گفته می داند پرسپولیس از نظر AFC محبوب ترین تیم آسیاست و شرط باشگاه پرسپولیس را برای تست این بازیکن شناخته شده قبول کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها