کد خبر: ۹۰۸۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر مسئولی که از امروز تا انتخابات احساسات مردم را تحریک کند، خائن است، گفت: حکم انتخاباتی مقام معظم رهبری فتواست.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر فرد و مسئولی که از امروز تا انتخابات احساسات مردم را تحریک کند، خائن است و به کشور و نظام خیانت کرده، اظهار داشت: حکم انتخاباتی مقام معظم رهبری فتواست و مسئولان نیز نباید دل مردم را خالی کنند.

وی افزود: مسئولان باید برای حفظ اعتبار نظام تلاش کنند و قطعاً هر جایی هم که کوتاهی صورت گیرد، خود مردم باید تذکر لازم به مسئول مربوطه را بدهند.

نماینده اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: چنانچه قوای سه‌گانه در مدار قانون رفتار کنند، هیچ مشکلی برای نظام و کشور پیش نخواهد آمد و این روند تا مقطع انتخابات که مقام معظم رهبری نیز برای آن زمان تعیین کرده‌اند ادامه خواهد داشت و مسائل به خوبی پیش خواهد رفت.

حقیقت‌پور با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به سران قوا مبنی بر عدم رسانه‌ای‌ کردن اختلاف‌نظرها تصریح کرد: ایشان به این موضوع اشاره کرده‌اند که قطعاً احتمال دارد که سران قوا در ارتباط با موضوعات خاص دارای دیدگاه‌های مختلف باشند اما این اختلافات نباید در منظر عموم حل شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مسئولان باید تلاش کنند تا این اختلافات را در مجامع خاص و در بستر قانون حل شود، نه در کف جامعه و مطبوعات.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که هشدار و فتوای مقام معظم رهبری مد نظر مقلدان ایشان در سطح قوا قرار گیرد و جامعه با مدیریت کلان از مقطع انتخابات عبور کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها