کد خبر: ۹۰۶۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
علی کریمی که مشکل کوچکی داشت از طرف دکتر قرصی دریافت کرد تا بتواند راحت‌تر به کار خود ادامه دهد.

جام ورزشی؛ تیم ملی فوتبال ایران امروز در کمپ تیم‌های ملی به تمرین پرداخت. تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دوستانه 16 آبان برابر تاجیکستان و مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برابر ازبکستان (24 آبان) از ساعت 10:50 امروز در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.


* کارلوس کی‌روش از ساعت 10:15 به همراه دستیاران خود جهت آماده کردن مراحل تمرین در کمپ حاضر شد. بازیکنان نیز ساعت 10:45 در زمین تمرین حضور یافتند.


* در این تمرین که به جز اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد سایر بازیکنان تیم ملی حاضر بودند، ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرین بانشاطی را برگزار کردند.


* قبل از شروع تمرین کارلوس کی‌روش و علی کریمی دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.


* بازیکنان و دروازه‌بانان تیم ملی لباس یکدست قرمز بر تن داشتند. لباس جواد نکونام با اینکه قرمز بود اما با سایر بازیکنان تفاوت داشت.


* کارلوس کی‌روش، قاسم دهنوی، محمد رضا خلعتبری و پژمان نوری در ابتدای تمرین مشغول تنیس فوتبال بودند و کری‌های جالبی بین این نفرات رد و بدل می‌شد.


* تمرین تیم ملی بسیار شاداب بود و بازیکنان با یکدیگر کری می‌خواندند و شوخی می‌کردند. هنگام تنیس فوتبال نکونام از کی‌روش به شوخی درخواست کرد نصرتی را به دلیل اعتراض‌های زیاد اخراج کند.


* یکی از نکات جالب توجه تمرین امروز، وجود نوشیدنی‌هایی بود که توسط کادر پزشکی تیم ملی شماره‌گذاری شده بودند. این نوشیدنی‌ها شامل آب معدنی معمولی و نوشیدنی‌های ویتامینه و پروتئینه بودند که قرار بود طبق برنامه از پیش تعیین شده هر بازیکن نوشیدنی مخصوص به خود را که با شماره‌ای مشخص شده بود بردارد. این مسئله از دقت بالای کادر پزشکی تیم ملی در حفظ سلامت ملی‌پوشان حکایت داشت.


* علی کریمی که مشکل کوچکی داشت از طرف دکتر قرصی دریافت کرد تا بتواند راحت‌تر به کار خود ادامه دهد.


* مرحله دوم تمرین بازیکنان تیم ملی به بازی گل کوچک با 6 دروازه بین دو تیم آبی و سبز اختصاص داشت. در حین این تمرین کارلوس کی‌روش چند بار بازیکنان را جمع کرد و به آنها توضیحاتی را ارائه داد.


* مهرداد پولادی که در بازی پرسپولیس برابر مس کرمان از ناحیه دست دچار پارگی شده بود، با وجود عمل جراحی بدون مشکل همراه سایرین تمرین کرد.


* مرحله سوم تمرین تیم ملی به انجام کارهای ترکیبی در نیمی از زمین روی دو دروازه شمالی و جنوبی اختصاص داشت.


از ساعت 12:10 تمرین پشت در‌های بسته برگزار شد و خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها