کد خبر: ۹۰۶۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «اگر شاهرخ بیانی الان بازی می کرد 2 میلیارد تومان می ارزید. ما در دوره خودمان با یک شور و حال خاصی به زمین می رفتیم.»

جام ورزشی؛ عصر دیروز و همزمان با عید غدیر خم عده ای از بازیکنان استقلال به منزل امیرقلعه نویی رفتند و با سرمربی خود که به تازگی مادرش را از دست داده دیدار کردند.


با این حال در این دید و بازدید باز هم حرف های فوتبالی نقل مجلس بود و امیر قلعه نویی با نگاهی پدرانه و استادانه شاگردان خود را نصیحت می کرد.


امیر که به سخت گیری نسبت به شاگردانش مشهور است و هیچ وقت از عملکرد آنها راضی نمی شود؛ علت افت فوتبال ایران را کمبود علاقه نسل فعلی  می داند. حقیقتی که در سطح جامعه هم محدود است.


قلعه نویی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: «لیونل مسی در یک بازی 12 کیلومتر می دود اما در پایان بازی و تا لحظه آخر می جنگد و استارت می زند و برای بازی کردن و گل زدن میل دارد چون از فوتبال لذت می برد.»


وی ادامه داد: «یکی از دلایلی که سطح تکنیکی بازیکنان فعلی آمده پایین تر به این دلیل است که بازیکن ها به عنوان وظیفه به فوتبال نگاه می کنند و از فوتبال به اندازه کافی لذت نمی برند.»


قلعه نویی می گفت: «آرش برهانی آمد پیش من و گفت مچم مصدوم شده و نمی خواهم تمرین کنم اما به او گفتم من با رباط پاره سه سال بازی کردم. این تفاوت نسل ما با بازیکنان فعلی است که به اندازه کافی فوتبال را دوست ندارند و از آن لذت نمی برند که همین برایشان مشکل ساز می شود.»


وی با اشاره به همین مطالب خطاب به شاگردانش گفت: «اگر شاهرخ بیانی الان بازی می کرد 2 میلیارد تومان می ارزید. ما در دوره خودمان با یک شور و حال خاصی به زمین می رفتیم و به همین دلیل هم بود همیشه توپ دست ما بود و تماشاگر هم همیشه از ما راضی بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها