کد خبر: ۹۰۶۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
نگرانی خاصی ندارم. کیروش به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کند. همان‌طور که من در تیم ملی شانس دارم تمام بازیکنان دیگر لیگ هم همین قدر شانس دارند.
کریم انصاری فرد
اوکی

سایت گل-کریم انصاریفرد ، آقای گل فصل گذشته‌ی لیگ برتر پس از شکستن طلسم گل‌زنی پس از چندصد دقیقه و انجام یک هت‌تریک تماشائی برابر پیکان ، نشان داد همان مهاجم با استعدادی است که در سایپا او را می‌شناختیم. او این روزها باردیگر در کانون توجهات قرار گرفته است و با توجه به رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازهم امید اول گلزنی ایران در خط حمله می‌باشد. در ادامه گوشه‌ای از مصاحبه‌ی کریم با روزنامه‌ی تماشا را خواهیم خواند :

فکر می‌کردی سه گل بزنی ؟

من کریم انصاریفردم ، همان کسی که در تمام دوره‌هائی که در لیگ برتر به میدان رفته توانسته خودش را در جمع مدعیان آقای گلی قرار بدهد. در فصل گذشته هم عنوان آقای گلی را بدست آوردم. فشار زیادی را در این مدت پشت سر گذاشتم و این مرا اذیت می‌کرد.


اما خودت هم با گل نزدنت به این فشارها دامن زدی.

من در تمام بازی‌هائی که برای پرسپولیس به میدان رفته‌ام تمام تلاشم را کرده‌ام که موفق باشم. برای گل زدن باید شرایط خاصی داشته باشی و من در این مدت تمام تلاشم را کرده‌ام که آن را فرآهم کنم. من نیاز به اعتماد به نفس داشتم که به نظر می‌رسد آن را بدست آوردم.

به نظر می‌رسد شادی پس از گل را هم فراموش کرده بودی ، مخصوصا در صحنه‌ی گل اول. در صحنه‌ی گل دوم هم نتوانستی به خوبی سر بخوری !

من شادی پس از گل را فراموش نکرده بودم. نمی‌دانم منظورتان چیست اما من سعی داشتم به سمت هواداران تیم‌مان بروم که در این مدت انگیزه‌ی زیادی به من می‌دادند. من در بازی‌هائی هم که گل نمی‌زدم از محبت آن‌ها بی‌بهره نبوده‌ام و این باعث شده بود که بخواهم تمام شادی‌ام را با آن ها تقسیم کنم.

پرسپولیس این پیروزی‌ها را ادامه می‌دهد یا این هم یک جرقه بود ؟

ما روند خوب‌مان را در چند بازی گذشته بدست آورده‌ایم و فقط مقابل مس کمی از آن دور شده بودیم. متاسفانه بعضی از انتقادات نسبت به پرسپولیس منصفانه نیست و بچه‌ها در این مدت فشار زیادی را تحمل کردند. این فشار گاهی اوقات باعث می‌شود در انجام ساده‌ترین کارها هم به مشکل بخوریم و نتوانیم همان چیزی باشیم که انتظار دارند. اما من به همراه بقیه‌ی بازیکنان قول می‌دهیم که پرسپولیس روز به روز بهتر از قبل بازی کند.

به نظر می‌رسد همان فشارها هم باعث شد تا در یکی از صحنه‌ها نتوانی توپ را وارد دروازه کنی و می‌خواستی با حرکت نمایشی گل بزنی که موفق هم نبودی.

در آن صحنه در زمان‌بندی دچار اشتباه شدم وگرنه براحتی می‌توانستم توپ را وارد دروازه کنم. در بازی‌های بعدی بیش‌تر دقت می‌کنم که این توپ‌ها را از دست ندهم.

درباره‌ی اردوی تیم ملی حرف بزنیم. همه می‌گویند لیگ ما وقفه‌ی زیادی دارد و این باعث لطمه خوردن به تیم‌ها می‌شود. نظر تو چیست ؟

به هرحال باشگاه‌ها هم حق دارند اما باید این مساله را هم در نظر گرفت که تیم ملی در مقطع حساسی قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا به موفقیت برسیم. وقتی می‌گویند حضور در جام جهانی چند سال فوتبال را به جلو می‌برد در عمل هم باید آن را نشان داد و تمام امکانات را برای تیم ملی فرآهم کرد. ما با ازبکستان بازی داریم و پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را تا حد زیادی به جام جهانی نزدیک کند. همان که در بازی با کره همه با هم متحد شدیم ، یک پیروزی ملی و تاریخی را رقم زد ، باید آن را ادامه دهیم که در مقابل ازبکستان به پیروزی برسیم. ازبکستان یکی دیگر از حریف‌های مستقیم ما در راه رسیدن به جام جهانی است و پیروزی در این دیدار مسیر ما را هموار می‌کند.

جایگاه تو در تیم ملی با حضور قوچان‌نژاد به خطر افتاده ، نگران نیستی ؟

نگرانی خاصی ندارم. کیروش به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کند. همان‌طور که من در تیم ملی شانس دارم تمام بازیکنان دیگر لیگ هم همین قدر شانس دارند. من در بازی با کره نتوانستم به میدان بروم اما این دلیل نمی‌شود در بازی با ازبکستان در بین بازیکنان نباشم. باید خودم را در تمرینات تیم ملی در این فرصت کاملا اثبات کنم امیدوارم بتوانم در این بازی کیروس را مجاب کنم که به من بازی دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها