کد خبر: ۹۰۴۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
آن دسته از فوتبال دوستانی كه بعد از دقيقه 36 نتوانستند بازي پرسپوليس - پيكان را تماشا كنند وقتي نتيجه بازي را روي صفحه تلويزيون تماشا كردند از شدت تعجب در جاي خود ميخكوب شدند! شايد حتي خوشبين‌ترين هوادار پرسپوليس هم نمي‌توانست حدس بزند كه اين تيم با زدن شش گل پيروز ميدان شود اما حقيقت اين بود که پرسپولیس پس از مدت‌ها توانست در لیگ برتر صاحب پیروزی پر گل شود!

به گزارش رجانیوز، در روزي كه شاگردان ژوزه و خصوصا كريم انصاري‌فرد عزمشان را جزم كرده بودند تا به تمام ناكامي‌ها پايان دهند بازيكنان پيكان به هيچ توپي نه نگفتند و همين امر باعث شد تا گوارديولاي وطني در كنفرانس مطبوعاتي استعفا بدهد.

هرچند كه استعفاي عبدا... ويسي مورد قبول مسوولان پيكان قرار نگرفت اما ملكيان مديرعامل اين تيم آنقدر از نتيجه پيش آمده عصباني بود كه دستور داد 15 درصد از مبلغ قرارداد كادر فني و بازيكنان به‌عنوان جريمه كم شود. اين پايان ماجراي تيمي كه 6 گل در آزادي از پرسپوليس دريافت كرد نبود. اين شكست سنگين تبعات ديگري غير از جريمه و استعفا هم داشت.

از آنجايي كه چندي پيش مسوولان پيكان به بازيكنان اين تيم اولتيماتوم داده بودند كه در صورت نتيجه نگرفتن هفت بازيكن از جمع بازيكنان فعلي كنار گذاشته مي‌شوند، با اين شكست قرار است اولتيماتوم مسوولان پيكان به مرحله اجرا درآمده و هفت بازيكن در نيم‌فصل، جمع پيكاني‌ها را ترك كنند.

سرپرست پيكان كه از نتيجه به‌دست آمده ناراحت است درباره اولتيماتوم مسوولان پيكان اينطور مي‌گويد: «يكي دو هفته پيش به بازيكنان اولتيماتوم داديم اگر نتيجه نگيريم نيم‌فصل 7 بازيكن از جمع بازيكنان جدا مي‌شوند كه با اين نتيجه حتما اين تصميم خود را عملي مي‌كنيم.»

سرپرست پيكان در مورد اينكه گفته مي‌شود بعضي از بازيكنان كم‌كاري مي‌كنند هم اينطور مي‌گويد: «من اصلا بحث كم‌كاري را قبول ندارم اما بعضي از بازيكنان ما همينقدر توانايي دارند و بيشتر از اين كاري از دست آنها برنمي‌آيد.»

وی در مورد جايگزيني اين هفت بازيكني كه از تيم خارج مي‌شوند هم اينطور مي‌گويد: «دو بازيكن خارجي قرار است بياوريم و پنج بازيكن ديگر را هم از ليگ خودمان انتخاب مي‌كنيم. آنچه مسلم است عملكرد خط دفاع ما چندان مطلوب نبوده و بايد فكري به حال اين معضل بكنيم.»خبري كه در مورد ريزش هفت نفره بازيكنان پيكان منتشر شده بود توسط رهقي سرپرست باشگاه تاييد شد. 

اينطور كه به نظر مي‌رسد به احتمال زياد تعدادي از اين بازيكنان از خط دفاع پيكان انتخاب شده و جزو خروجي‌ها به حساب مي‌آيند. بايد ديد در نيم‌فصل، هفت بازيكني كه ساكشان را بسته و جمع پيكاني‌ها را ترك مي‌كنند چه كساني خواهند بود. مسلما از همين حالا ويسي و دستيارانش به فكر انتخاب جايگزيني براي خروجي‌هاي اين تيم هستند.
 
15 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني پيكان كم شد
 
مدير عامل باشگاه پيكان به دليل شكست سنگين اين تيم برابر پرسپوليس 15 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني را كسر كرد. اصغر ملكيان، مديرعامل باشگاه پيكان پس از شكست سنگين 6 - صفر تيمش برابر پرسپوليس، كليه بازيكنان و كادر فني تيم را به ميزان ١٥درصد از مبلغ قراردادشان، توبيخ و جريمه كرد.
 
مديرعامل باشگاه پيكان درباره اين موضوع گفت: «همانطوري‌كه براي كسب نتايج مطلوب و رضايتبخش پاداش و تشويق در نظر گرفته مي‌شود، در صورت كسب نتايج ضعيف و غيرقابل قبول نيز جريمه و توبيخ اعمال خواهد شد. در مورد چند تن از بازيكنان كم كار و غيرفعال كه در بازي برابر پرسپوليس در حد انتظار ظاهر نشدند و در كسب نتيجه ياد شده بيش از سايرين تاثيرگذار بودند تصميم‌گيري و برخورد لازم صورت خواهد پذيرفت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها