کد خبر: ۹۰۲۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۱ آبان ۱۳۹۱
عضو اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گوید با توجه به اغراض سیاسی، تأخیر در اصلاح اساسنامه امکان تعلیق ورزش ایران را به همراه دارد.

سید مهدی هاشمی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ تهران فرصتی را به وجود آورد تا بتوانیم برای رقابت‌های آسیایی که در سال آینده در ایران برگزار می‌شود، تجربه خوبی به دست آوریم.

وی در مورد تمدید قرارداد مربیان خارجی تیراندازی با توجه به نامه کمیته ملی المپیک مبنی بر کاهش تعداد حضور مربیان خارجی در رأس تیم‌های ملی اظهار داشت: در این خصوص از کمیته ملی المپیک درخواست‌هایی داشته‌ایم، البته در حال حاضر زمان تمدید قرارداد این مربیان نیست و باید دوره قرارداد فعلی آنها سپری شود.

هاشمی اضافه کرد: توصیه کمیته ملی المپیک مبنی بر این که بخواهیم تعلقات خارجی‌مان را به حداقل برسانیم توصیه درستی بود، با این حال نگاه مثبتی به مربیان تیراندازی خارجی تیم ملی وجود دارد اما این حرف به این معنا نیست که اگر جایی برای جایگزینی وجود داشته باشد به این موضوع توجه نکنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: در تیراندازی جایگزینی مربیان بومی مقداری سخت است، با این حال آکادمی ملی تیراندازی می‌تواند در زمینه تربیت مربی فعال‌تر عمل کند.

وی در خصوص نامه کمیته بین‌المللی المپیک به کمیته ملی المپیک ایران مبنی بر برگزار نشدن انتخابات این کمیته گفت: این نامه جدید نبود و باید اصلاح اساسنامه صورت می‌گرفت. در حال حاضر ترکیبی از کمیته و وزارت ورزش روی این موضوع کار می‌کنند و معتقدم باید به این کار سرعت ببخشند.

هاشمی تأکید کرد: با توجه به اغراض سیاسی، تأخیر در اصلاح اساسنامه امکان تعلیق ورزش ایران را به وجود می‌آورد. امیدوارم توجه و دقت خوبی به این موضوع شود تا از این تهدید هم عبور کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها