کد خبر: ۸۹۶۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
فرمانده لشکر 23 تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اقتدار 33 ساله انقلاب را ببینند و بدانند نیروهای مسلح ایران از قدرت ابتکاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

امیر سید‌کمال پیمبری امروز در حاشیه رزمایش عملیات متحرک هوایی ذوالفقار 91 که در نقاط عمومی تنگه حاجیان و منطقه ملهنی گیلانغرب برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده و دکتران نظامی جمهوری اسلامی ایران در مورد پدافند همه‌جانبه یگان‌های نیروهای زمینی همه ساله در کشور اقدام به تمرینات صحرایی می‌شود.

پیمبری ادامه داد: امروز عملیات واکنش سریع توسط تیپ 55 هوابرد و با همکاری هوانیروز قهرمان در منطقه غرب کشور برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری رزمایش پای کار آمدن نیروهای مقتدر ارتش است.

فرماندهی لشکر 23 تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز با اشاره به اجرای رزمایش ذوالفقار 91 گفت: نیروهای واکنش سریع و هوابرد در منطقه مانور فرود می‌آیند و تمرینات خود را انجام می‌دهند، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران از نزدیک رزمایش را مشاهده می‌کنند و نقاط ضعف و قوت را رصد خواهند کرد.

پیمبری با بیان اینکه پیام نظام و انقلاب همیشه توسط مردم به دشمنان داده شده است تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تذکر می‌دهیم که اقتدار 33 ساله انقلاب را ببینند و بدانند نیروهای مسلح ایران از قدرت ابتکاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

گفتنی است؛ هم‌اکنون نیروهای تخصصی هوابرد و چتربازان با پرش از بالگردها و هواپیماها در فراز آسمان شهرستان مقام گیلانغرب به پرواز در آمده و پس از دقایقی در منطقه رزمایش فرود آمده و تمرینات تخصصی خود را در برابر مسئولان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها