کد خبر: ۸۹۶۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
فتح‌الله‌زاده: با باشگاه نفت عراق برای انتقال بازیکنان و برگزاری اردوهای مشترک به توافق رسیدیم
فتح‌الله‌زاده
ok

سایت گل - خبرگزاری ملی عراق (نینا) دوشنبه شب از توافق دو باشگاه استقلال و نفت نجف بر سر انتقال بازیکنان و برگزاری اردوهای مشترک خبر داد. این خبرگزاری خبر توافق مزبور را به نقل از علی فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد و افزود انتقال عماد محمد رضا به این باشگاه ایرانی به زودی نهایی خواهد شد.

در خبر این خبرگزاری با اشاره به اینکه برای انتقال عماد رضا به استقلال توافق نهایی به عمل آمده از قول فتح الله‌زاده نوشته شده تمام مراحل پیوستن این بازیکن به استقلال انجام شده و عماد به زودی در تمرینات آبی‌ها شرکت خواهد کرد.


فتح الله‌زاده همچنین درباره همکاری‌هایش با طرف عراقی افزود: با باشگاه نفت عراق همچنین برای انتقال بازیکنان و برگزاری اردوهای مشترک به توافق رسیدیم. البته همکاری باشگاه استقلال با نفت عراق، توافق‌نامه قبلی این باشگاه با پیکان را نقض نمی‌کند و هماهنگی خوبی بین این باشگاه‌ها وجود دارد.

فتح الله‌زاده که ظاهرا در سفر کوتاه به عتبات عالیات کارهای زیادی انجام داده کیفیت لیگ عراق را هم خوب توصیف کرد و افزود: بازیکنان ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر برای افزایش مهارت‌های فنی خود تجربه‌اندوزی خواهند کرد. بازیکنان عراقی در نجف و کربلا به حمایت نیاز دارند و باید برای آن‌ها امکانات خوبی فراهم شود و ما دو باشگاه نجف و کربلا را که از تیم‌های بزرگ هستند بخصوص کربلا را حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال برای پیشرفت بازیکنان عراقی تزهای جالبی هم دارد: برای پیشرفت بازیکنان در نجف و کربلا باید ورزشگاه‌های خوبی در این دو شهر عراق ساخته شود و بازیکنان بیشتری از این دو شهر به تیم ملی عراق راه یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها