کد خبر: ۸۹۵۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هر کاری می کنیم تا دل هواداران شاد شود.»

جام ورزشی؛ اوج نوشت: مهرداد پولادی درباره شرایط خود و اینکه گفته می شود در بازی با پیکان می تواند با وجود مصدومیت تیمش همراهی کند اظهار داشت: «خدا را شکر وضعیت دستم بهتر است اما این هفته نمی توانم برای پرسپولیس بازی کنم ولی با رفع مصدومیتم  انشاالله در بازی با ازبکستان به میدان خواهم رفت.»


وی درباره شایعه انتقالش به تیم "شارلروا بلژیک" تصحیح کرد: «پیشنهاد تیم بلژیکی صحت دارد و شایعه نیست. صحبت های کوتاهی در این باره شده اما هنوز به صورت جدی با باشگاه صحبتی نداشتم. ضمن اینکه من تمایلی به این جدایی ندارم. دوست دارم تا آخر فصل در پرسپوایس باشم و به تیم خدمت کنم زیرا درست نیست در این وضع من یا بازیکنان دیگر تیم را تنها بگذاریم.»


مدافع پرسپولیس با اشاره به اینکه هواداران حق دارند از شرایط مجود تیم ناراضی باشند گفت: «من و سایر بازیکنان به حق را به هوادران می دهیم اما هواداران این را بدانند ما هر کاری می کنیم تا دل آنها شاد شود. بزرگ ترهای تیم و مدیران نیز تدابیری را اندیشه می کنند که به نفع تیم باشد.»


پولادی درباره صحبت های قاسمپور که گفته بود "به پولادی فقط گفتند بی غیرت" عنوان کرد: «آقای قاسمپور سرمربی این تیم هستند و برای ایشان احترام قائلم اما به جز ما افراد دیگری نیز در استادیوم بودند و توهین ها را می شنیدند.»


وی در خاتمه درباره اظهارات کاپیتان مس کرمان که گفته بود "مردم کرمان از رفتن پولادی ناراحت نبودند بلکه به نوع رفتن او اعتراض داشتند" گفت: «خواهش می کنم راجع به افرادی حرف بزنید که ارزش داشته باشند آدم جوابشان را بدهد. این آدم ها در حد و اندازه ای نیستند و آنقدر کوچک اند که جوابشان را بدهم خودم نیز کوچک می شوم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها