کد خبر: ۸۹۱۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
میلاد و امیر خیلی سریع به بن یبست رسیدندتا جایی که ظاهرا سرمربی استقلال اعلام کرده دیگر به میداوودی بازی نخواهد رسید
میلاد میداوودی
ok
سایت گل - به نظر می رسد دوران فوتبال میلاد میداوودی در استقلال به پایان رسیده است.
به گزارش گل ، میلاد در بازی مقابل نفت بازهم مورد استفاده واقع نشد و به این مسئله اعتراض کرد و این نقطه پایان او در جمع آبی ها خواهد بود . اتفاقی که ممکن است در نیم فصل رخ بدهد و پایانی باشد بر این دوره پرفرازو نشیب که البته با درخشش خارق العاده این مهاجم با استغداد جنوبی اغاز شد.
نکته عجیب در این ماجرا عقب نشینی قلعه نویی از امیدواری اولیه  و قطع امید او از ادامه همکاری با میدواوودی است . این در شرایطی است که میلاد خسته و ناراحت از همکاری با سرمربی قبلی  واقعا امیدوار بود با قلعه نویی مرزهای جدیدی را در فوتبالش کشف کنید. او در اردوی ترکیه به شدت با انگیزه تمرین می کرد و همه چیز آماده بود برای یک فصل رویایی... اما چرا نشد؟

امیر قلعه نویی با اتکا به او ، اکبرپور ، برهانی و منوچهری حتی راضی به عقد قرارداد با مجیدی نشد تا فضا برای این مهاجمان بیشتر فراهم باشد ولی ادامه کار آنطور که تصور می شد   پیش نرفت و میلاد و امیر خیلی سریع به بن یبست رسیدندتا جایی که ظاهرا سرمربی استقلال اعلام کرده دیگر به میداوودی بازی نخواهد رسید.


مشکلات میدواوودی در استقلال از مصدومیت او در بازی ملان آغاز شده ؛ جایی که مدافع ملوان با خشونت و بدون ملاحظه او را ناکار کرد. میلاد بعد از این مصدومیت یکبار دیگر خود را به شرایط ایده آل رساند اما یک مصدومیت دیگر او را از دور خارج کرده و او با وجود همه تلاشها به سطح سابق برنگشته. شاید هم او احتیاج به یک فضای آرام تر دارد تا با خودیابی دوباره همان مهاجمی باشد که در بازی های اولش در استقلال بیش از حد درخشید و شاید چشم خورد.
امروز و در شرایطی که قلعه نویی او را در فهرست فروش ذهنی اش قرار داده یک انتخاب خوب و حضور در تیمی که مربی اش به میلاد اعتقاد داشته باشد می تواند این فوتبالیست سابق استقلال اهواز را به همان جایی برگرداند که مستحقش است .جایی با بوی گل و هوادران هیجان زده...
گفته می شود پیکان  و سه تیم لیگ برتری علاقه مند به معوضه بازیکن با استقلال برای استخدام میلاد اند. البته استعداد میلاد ممکن است دوباره به کمک اش بیاید و بازی را عوض کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
حیف میلاد تنها بازیکنی بودکه ازبازیش لذت میبردم .اون میتونه دوباره برگرده وهمون میداوودی گذشته باشه .....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها