کد خبر: ۸۸۹۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
شایعه حضور میداوودی و علی کریمی در تيم فولاد طي روزهاي اخير اطراف اين تيم شنيده مي‌شود. البته مسئولین و مربیان فولاد تمایل خود را برای داشتن کریمی ابراز کرده‌اند
فولاد فجر
ok

سايت گل- تیم فولاد خوزستان توانسته در ۵ بازی اخیر خود نتایج درخشانی بگیرد. اين تيم پیکان، صنعت‌نفت، ملوان و فجر را شکست داده و تنها برابر گهر در تهران تن به تساوی داده است. فولادی‌ها که اکنون تنها ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند به دنبال این هستند تا بتوانند سهمیه آسیایی را کسب کنند. فولاد هفته آینده با تیم صبای قم دیدار می‌کند.

فرکی و اوج‌گیری فولاد

حسین فرکی سرمربی موفق فصل قبل نفت تهران امسال به فولاد آمد تا هم خود را اثبات کند و هم نتایج درخشانش را تکرار کند. فركی توانسته با بازیکنان جوان و باانگیزه نتایج درخشانی بگیرد و اگر بخت با او یار بود و اشتباهات داوری بازی با ذوب‌آهن انجام نمی‌شد حال بر رده دوم لیگ بر‌تر تکیه زده بود. باید دید فرکی در بازی‌های پیش رو چه خواهد کرد.


جوانگرایی؛ رمز موفقیت فولاد

فولادی‌ها توانسته‌اند با یارگیری و جذب بازیکنان جوان و باانگیزه ترکیب خوب و ایده‌آلی را فراهم كنند. حضور این بازیکنان در کنار تجربه ارشاد یوسفی و عبدالله کرمی توانسته برای فولاد مثمرثمر واقع شود و آن‌ها را تا اینجای لیگ به عنوان تیمي تقریبا مدعی نگه دارد. از نکات جالب تیم فولاد، کاپیتانی این تیم است که بختیار رحمانی تنها ۲۱ سال سن دارد و جوان‌ترین کاپیتان لیگ است.

اهواز، کابوس جدید تیم‌ها

فولادی‌ها طي سه بازی آخر خود در اهواز توانسته‌اند پیروز شوند و این گواهی می‌دهد که از این به بعد تیم‌ها در تختی اهواز کار آسانی نخواهند داشت. فولادی‌ها با داشتن تماشاگران متعصب، جو را به نفع خود رقم زده‌اند و این یک پوئن بزرگ برای قرمزپوشان اهوازی است.

شایعات نقل و انتقالات: کریمی بله، میداوودی خیر

شایعه حضور میداوودی و علی کریمی در تيم فولاد طي روزهاي اخير اطراف اين تيم شنيده مي‌شود. البته مسئولین و مربیان فولاد تمایل خود را برای داشتن کریمی ابراز کرده‌اند اما بحث معاوضه آرش افشین و میداوودی را تمام شده می‌دانند و نمی‌خواهند به هیچ وجه این بازیکن جوان خود را از دست بدهند.

هلهله در خیابان‌ها پس از بازی با فجر

حدود ۴ هزار تماشاگر مشتاق خوزستانی برای دیدار فولاد مقابل فجرسپاسي به تختی آمده بودند تا برد تیم محبوب خود را شاهد باشند. پس از این برد تماشاگران در خیابان‌های اطراف به شادی پرداختند و شعار رفتن به آسیا سر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها