کد خبر: ۸۸۸۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
باشگاه استقلال می خواهد با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما نمونه های بسیاری از گزارش های ضد استقلالی عادل را ارائه کنند.
حرف های عادل فردوسی پور در خلال گزارش بازی استقلال و نفت مسئولان باشگاه استقلال را برآن داشته تا بابت همه ناراحتی این باشگاه و هوادارانش از فردوسی پور به رئیس سازمان صدا و سیما شکایت کنند!


استقلالی ها آن قدر از دست فردوسی پور ناراحتند که حتی در یکی از صفحات اجتمالی، صفحه ای به نام ما برنامه 90 را تحریم می کنیم تشکیل داده اند. فردوسی پور اصلا میان هواداران استقلال محبوب نیست. به نوعی دست عادل برای آبی ها رو شده و همه می دانند او یک پرسپولیس دو آتشه است. به هرحال عادل هم دل دارد دیگر!


اما دایره ناراحتی از آقای گزارشگر ابعاد تازه ای به خود گرفته است. باشگاه استقلال می خواهد با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما نمونه های بسیاری از گزارش های ضد استقلالی عادل را ارائه کنند.


ماجرای برنامه های 90 هم به قوت خود باقی است. آبی ها معتقدند که عادل در بسیاری از برنامه های خود به سرعت از موارد داوری عبور کرده است اما حساسیت فراوانی به اشتباه هایی که داوران علیه پرسپولیس انجام می دهند نشان می دهد.


این دوگانگی ها حالا مسئولان باشگاه استقلال را برآن داشته تا نامه ای شکایت آمیز از فردوسی پور به رئیس سازمان صدا و سیما ارسال کنند. البته تشدید ناراحتی آبی ها از فردوسی پور بی ربط به حرف هایش در خلال گزارش بازی اخیر این تیم مقابل نفت آبادان نیست. موضوع آن قدر حاد شده بود که تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز علیه فردوسی پور یکپارچه شعار می دادند.

 

 

منبع: جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها