کد خبر: ۸۸۸۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۱
هفته نامه ستاد نمازجمعه تهران در مطلبی تحت عنوان « این تذهبون...؟» خطاب به روسای سه قوه از آنها خواست موضوعات فرعی را تبدیل به مسائل اصلی کشور نکنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دومین شماره هفته‌نامه ستاد نمازجمعه تهران پس از خطبه‌های عید سعید قربان که توسط آیت‌الله امامی‌کاشانی ایراد شد بین نمازگزاران تهرانی توزیع شد؛ در این شماره گفتار و نوشتاری از آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله ابراهیم امینی، آیت‌الله سید احمد خاتمی، فضل الله فرخ، صالح اسکندری، حنیف غفاری و ... منتشر شده است.

سرمقاله نویس این هفته‌نامه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی نوشته است که با بیانات مقام معظم رهبری در این سفر گفتمان انقلاب نفس تازه کرد.

همچنین در این شماره در مطلبی با عنوان « این تذهبون...؟» با اشاره به نامه‌نگاری‌های رسانه‌ای اخیر بین قوا از روسای سه قوه خواسته شده است تا پیگیر حقوق فوری و اصلی ملت باشند که در آن آمده است: آیا اولویت امروز کشور ما سرکشی و بازدید رئیس‌جمهور از یک زندان است؟ وی 7 سال است علی رغم کمبودها در سازمان زندان‌های کشور به زندان اوین نرفته است.

در این مقاله همچنین آمده است: مگر رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به جابجا کردن ترجیحات ملی در خصوص مسائل اصلی و فرعی هشدار نداده‌اند؛ کسانی که از تاریخ درس نمی‌گیرند محکوم به تکرار آن هستند چه مقاطع حساس تاریخی در کشور ما پیش آمده که نخبگان سیاسی با پرداختن به مسائل فرعی از موضوعات و اولویت‌های اصلی غافل شده‌اند که نتیجه‌ای جز شکست و انحراف در تاریخ از آن عاید نشده است.

در پایان این مطلب خطاب به روسای سه قوه نوشته است: مسئولین سه قوه در چند ماه باقی مانده از عمر این دولت باید به منظور کاهش تنش‌ها در کشور رکورد جدیدی را از قانون گرایی و قانون پذیری به جا بگذارند و به مطالبه مردم و مقام معظم رهبری در پیگیری اولویت‌های اصلی مردم و اجرای بدون کم و کاست قانون لبیک بگویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها