کد خبر: ۸۸۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چنانچه علی کریمی تمایل داشته باشد و دو باشگاه فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران نیز به توافق برسند، این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحسین فرکیˈ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم فولاد خورستان با تیم فجر شیراز در اهواز گفت: علی کریمی در تیم ملی شاگردم بوده و با توجه تحربیات بارز و ارزنده این بازیکن، اگر او به تیم فوتبال فولاد خوزستان ملحق شود در نیم فصل دوم می تواند کمک زیادی به ما بکند.

وی ضمن انتشار به برخی اخبار مبنی حضور ˈغلامرضا رضاییˈ در فولاد و معاوضه ˈمیلاد میداودیˈ با ˈآرش افشینˈ، و بیان آنکه فولاد برای نیم فصل دوم چند جای خالی دارد افزود: بحث پیوستن رضایی به فولاد هنوز مطرح نشده، ضمن آنکه به آرش افشین نیاز داریم و او را معاوضه نخواهیم کرد.

فرکی ادامه داد: از سوی باشگاه فولاد در این مورد صحبتی نشده و اگر هم در این زمینه حرفی وجود دارد از آن طرف بوده است؛ ضمن آنکه برای پیوستن میداودی به فولاد خوزستان نظر من نیز شرط است.

وی به بازی این تیم در برابر فجر شهید سپاسی شیراز اشاره کرد و گفت: از آنجا که دو تیم از بازیکنان جوان و خوبی برخوردارند، یک بازی سخت و دشوار را با یکدیگر خواهند داشت، ضمن آنکه هر تیمی که بتواند از فرصتها استفاده کند برنده مسابقه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: از آنجا که نیاز به سه امتیازی این مسابقه داریم، تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با حمایت هواداران و حاضران در ورزشگاه، برنده این دیدار شویم.

وی گفت: با توجه به آنکه در چهار هفته گذشته روند رو به رشدی داشته ایم، بازیکنان تیم فولاد خوزستان از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند، به همین منظور مصصم هستند تا نوار پیروزی های خود را در مقابل تیم فجر تداوم بخشند.

فرکی افزود: برای این دیدار نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم، از این رو بدون دغدغه بازی مقابل فحر را برگزار خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و فجر شیراز از هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران روز جمعه(فردا ) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها