کد خبر: ۸۸۵۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۱۳ بهمن ۱۳۸۹
تلويزيون الجزيره با نمايش صحنه‌هاي از حمله مزدوران مبارك به مردم در ميدان التحرير گزارش داد كه آنها با مشاهده سيل عظيم مردمي فرار را برقرار ترجيح داده‌اند.
به گزارش فارس، تلويزيون الجزيرة در حال پخش تصاويري از درگيري ميان گروه اندك حاميان مبارك با خيل عظيم تظاهرات‌كنندگان در ميدان التحرير در مركز شهر قاهره است.

اين تلويزيون دقايقي پيش اعلام كرد كه در پي اين حمله حاميان رژيم مبارك به تظاهرات‌كنندگان مصري، دست‌كم 100 زخمي برجاي گذاشته است.

بر اساس اين گزارش، تعدادي از كساني كه به تظاهرات‌كنندگان حمله كرده‌اند از شهرهاي اطراف قاهره با اتوبوس‌هاي دولتي به قاهره آورده شده‌‌اند تا در قبال دريافت مبالغي به سركوب مردم بپردازند و تعدادي ديگر نيز از نيروهاي امنيتي مصر هستند كه با پوشيدن لباس شخصي در ميان تظاهرات‌كنندگان حاضر شده‌اند تا آنها را متفرق كنند.

از سوي ديگر در اين درگيري‌ها برخي از تظاهرات‌كنندگان با عقب راندن برخي از اين مزدوران مبارك مداركي از آنها بدست آورده‌اند و هويت آنها را شناسايي كرده‌اند و آن را در مقابل دوربين شبكه الجزيره به مردم نشان دادند.

مردم معترض موفق شدند شماري از حاميان مبارك را كه مسلح به سلاح سرد از جمله چاقو، ساطور، چوب و چماق بودند، دستگير كنند.

چند دقيقه پيش نيز گروه اندكي از طرفداران مبارك سوار بر اسب و شتر به ميدان التحرير نزديك شدند كه مردم نيز به مقابله با آنها پرداخته و تعدادي از آنها را از اسب و شتر به زير كشيدند و الان آنها را به محاصره خود در آورده‌اند.

خبرنگار العالم نيز وضعيت در ميدان التحرير را بسيار خطرناك توصيف كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها