کد خبر: ۸۸۴۷۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
" صراط " -رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گلستان به بیان نظراتش پرداخت.

 به گزارش سرویس سیاسی صراط ، هر از چندگاهی دیدارها و نشست های اکبرهاشمی رفسنجانی بستری را برای وی فراهم می کند تا بتواند بغض های در گلو و حرف های نگفته اش را ابراز کند، جنس این اظهارات در برخی مواقع بحرانها و آسیبهایی را برای کشور داشته ، و گاهی هم عده ای از بعضی نظرات هاشمی استقبال می کنند و ایده های  او را نقشه راه نجان کشور  می دانند.

رئیس دولت سازندگی  اینبار در جمع تعدای از اعضای اتحادیه انجمن اسلامی با اشاره  به راهکارهای معجزه گر و بر زمین مانده اش برای مدیریت منابع آبی کشور در دوران سازندگی نقدی به طرح های دولت زد و گفت : اگر آن طرحها عملی می‌شد دیگر نیازی به طرح‌های عجیبی چون شیرین كردن آب خزر!  با هزینه‌های گزاف و انتقال آن به جنوب نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عوامل آسیب وحدت در جامعه تاکید کرد: اگر خدای ناكرده اسلام و مكتب اهل بیت به دلیل عملكرد بد، بی تدبیرها و ناكارآمدی‌ها صدمه ببیند، وحدت ارضی كشور نیز صدمه خواهد دید.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هموطنان اهل سنت كشور را همراه و دلسوز انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: اقلیت‌ها و اقوام كشور همواره وحدت ارضی و سیاسی را مدنظر داشته و در كنار همه مردم، ایرانی یكپارچه و متحد را خواستارند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید و تصدیق حرکت رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) را یكی از نوادر و نوابغ تاریخ معاصر جهان و اسلام خواند و تلویحا نقدی را به فضای حوزه علمیه روا داشت و گفت: در مقطعی از دوران مبارزه، امام راحل به جرم تدریس فلسفه در حوزه‌های علمیه مورد اهانت قرار می‌گرفتند كه متأسفانه امروز هم عقبه همان تفكر و اندیشه متحجر وجود دارند و آثار سوء خود را در جامعه می‌گذارند.

هاشمی بهرمانی رفسنجانی  در بخش دیگری از سخنانش گفت: سه ضلع اسلام، امام(ره) و مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و حذف یا تضعیف هر یك از این اضلاع، خیانت به اسلام، مردم و مكتب اهل بیت(ع) است.

کاندیدای شکست خورده نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه بر نقش پررنگ مردم در همه عرصه ها تاکید کرد و در جمله چند پهلو گفت: جنایت بزرگی مرتكب می‌شوند كسانی كه می‌خواهند افكار و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن را مطرود و مردم و رأیشان را تزئینی و از صحنه خارج كنند.

رئیس دولت سازندگی در پاسخ به سوال و درخواست یکی از حاضران پیرامون حضور هاشمی در عرصه های مختلف کشور شرطی  گذاشت و گفت: در صورت وجود گوش شنوا برای حضور و خدمت در همه عرصه ها  آماده ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها