کد خبر: ۸۷۶۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
ان شاالله با نظر پزشک محترم تیم وضعیتم معلوم می شود.اگر مجوز بدهند از روز دوشنبه در کنار تیم حضور خواهم داشت و بازی مقابل نفت تهران هم استقلال را با عصا همراهی می کنم
امیرقلعه نویی فرهاد مجیدی
ok

سایت گل - سرمربی استقلال عصبانی و ناراحت از شکست در تبریز دوباره به خوش مسلط شده و جواب خبرنگاران را می دهد. او عقیده دارد استقلال می توانس تراکتور را شکست بدهد. گفت و گوی اوج نیوز با قلعه نویی را بخوانید:

*تماشای بازی از تلویزیون سخت بود؟

واقعا  سخت بود.از سخت  ،بیشتر بود.خیلی اذیت شدم.امیدوارم دیگر این اتفاق در آینده برایم تکرار نشود.اگر کنار زمین بودم،می توانستم بیشتر به تیم کمک کنم.

*از وضعیت خودتان شروع کنیم یا بازی ؟

بازی .فکر می کنم بازی خوبی انجام ندادیم.ما  به خصوص در نیمه اول اصلا خوب نبودیم.طبیعی هم بود.ما پس از چند هفته که به هارمونی رسیدیم ،لیگ تعطیل شد.یک سری رفتند و برنگشتند و ملی پوشان ما هم خسته بودند و در فشار بازی با کره مصدوم شدند.ناگزیر شدیم در ترکیب جابجایی داشته باشیم .ما پیش از تعطیلات نتایج خوبی گرفته بودیم.در واقع شرابط تیمی ما  با وقفه ای که به وجود آمد برهم خورد.با این وجود معتقدم در نیمه دوم می توانستیم برنده باشیم .ضمن اینکه روی گل دوم تیم تراکتور من فکر می کنم آفساید بود و معتقدم کمک داور اشتباه کرد.هر چند ممکن است من اشتباه کرده باشم چون از تلویزیون بازی را می دیدم.


*پارسال اتفاق مشابهی رخ داد.استقلال با قضاوت محسن ترکی که بعدها مشخص شد پنالتی که برای استقلال گرفته بود اشتباه بوده است تراکتور را برد.الان هم شک و شبهه درباره قضاوت وجود دارد.به نظر می رسد مساله اصلی شما هستید،چون پارسال سرمربی تراکتور بودید و امسال استقلال.در واقع در هر دو بازی سر تیمی که شما سرمربی اش بودید،حرف و حدیث بود.

نه ،من اعتقاد دارم آقای مظفری زاده را می شناسم .او داور بزرگ و سالمی است.پارسال هم هر چه بود گذشت و ترکی هم زحماتش را کشید.فکر می کنم بهتر است کارشناسان درباره اتفاقات بازی روز شنبه اظهارنظر کنند.من آنچه در تلویزیون دیدم ،جای شک و شبهه وجود داشت.با این وجود قطعا آقای عسگری و همکارانشان  بهتر مسائل را زیر نظر دارند و بهتر است من حرف دیگری در این باره نزنم.باز هم می گویم آقای مظفری زاده داور بزرگی است و آینده داوری فوتبال ماست و هیچ گلایه ای از او ندارم.اگر هم اشتباهی بوده ،سهوی است و در فوتبال پیش می آید.

*از چه زمانی به تمرین می روید؟

تمرین یکشنبه را نمی توانم بروم.اگر می خواستم امروز تمرین بروم،دیروز بازی را می رفتم.

*بازی مقابل نفت تهران را کنار تیم خواهید بود؟

ان شاالله با نظر پزشک محترم تیم وضعیتم معلوم می شود.اگر مجوز بدهند از روز دوشنبه در کنار تیم حضور خواهم داشت و بازی مقابل نفت تهران هم استقلال را با عصا  همراهی می کنم.

وضعیت فعلی تان چطور است؟

خوشبختانه امروز جواب آزمایشم آمد  و میزان عفونت از 65 به 35 رسیده است.خدا خیلی رحم کرد.نمی دانید از زانویم چی بیرون می  آمد.تب و لرز داشتم.عفونت مثل فواره از زانویم بیرون می زد.دکتر کیهانی که خیلی از او  تشکر می کنم در برج میلاد در همایش  بود که من را دید.همانجا گفت اتاق عمل را آماده کنید.پرسیدم دکتر عمل دارید؟گفت خودت را باید عمل کنیم.گفتم من را چرا؟گفت اگر الان جمع کنیم که هیچی شانس آوردیم ،اگر نه که به مشکل می خوریم.

*و اینچنین دومین بار طی هفته های گذشته به اتاق عمل رفتید.

فکر می کنم این عمل با عمل زانویم زمین تا آسمان فرق داشت.آن عمل قبلی فکر کنم 2  ساعت  بستری بودیم اما این عمل 30 ساعت.من باز هم از دکتر کیهانی و دکتر نوروزی تشکر می کنم.17 تا سرم توی زانوی من خالی شد.دکتر نوروزی وقتی زانوی من را دید بلافاصله گفت به برج میلاد برویم.به هر حال خدا کمک کرد.

*جان واریو هم گفته برنمی گردد.

دیگر چه کار باید بکنیم؟ولی من شخصا امیدوارم برگردد.استقلال تحت فشار است.من گفتم که دکتر فتح الله زاده خیلی زحمت می کشد.هفته پیش هم جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که قرار شد کارهای خوبی انجام شود اما واقعیت این است که کاش این اتفاقات زودتر انجام می شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها