کد خبر: ۸۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور علی کریمی ،حميد علي عسگر و گردان در بازی امروز 30 مهر مقابل راه‌ آهن به میدان رفت که تا دقيقه 15 بازي، سرخپوشان با 2 گل پيش افتاده اند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز پرسپولیس و راه آهن از ساعت 18 درحالی به مصاف یکدیگر می روند که علی کریمی در ترکیب سرخپوشان پایتخت حضور ندارد و مانوئل سرمربی این باشگاه به غیر از جادوگر از حمید علی عسگری و ايمون زايد نیز دلخور است.



با این حال در صحبت های خود اشاره به این نکته مهم داشته که تفکر بازیکنان نسبت به این سرمربی مثبت است اما حضور شهاب گردان را هم در داخل دروازه به جای نیلسون یک ریسک بزرگ می داند اما ژوزه نباید فراموش کند که امروز در برابر تیمی حاضر می شود که سرمربی آن از بزرگان پرسپولیس بوده و چند تن از بازیکنان سالهای گذشته سرخپوش هم به راه آهن پیوسته اند و انگیزه های بسیاری دارند تا پرسپولیس را در جایگاه پانزدهمی نگه دارند.


گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس هم اکنون با انجام 11 بازی وکسب 11 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر بتواند با پیروزی در مقابل لوکوموتیورانان از زمین مسابقه خارج شود، با تیم پیکان 14 امتیازی که هم اکنون جایگاه یازدهم جدول رده بندی را از آن خود کرده هم امتیاز خواهد شد امادر سوی دیگر اگر راه آهن بتواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند باسپاهان و نفت تهران تهران 21 امتیازی که اکنون در رده های اول ودوم جدول قرار دارند هم امتیاز کی گردد.


گفتني است، هادي نوروزي در دقيقه اول بازي گل برتري اين ديدار را به ثمر رساند.

لازم به ذکر است،اميد نمازي، مارکار آقاجانيان دستياران ايراني کارلوس کي روش، حسين هدايتي،مالک باشگاه استيل آذين، حسن زاده رئيس کميته انضباطي و کي روش سرمربي تيم ملي ايران در ورزشگاه حضور دارند.


هم اکنون حدود 500 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي براي تشويق تيم هاي خود به آزادي آمده اند.

در دقيقه 15 بازي دومين گل پرسپوليس را سيد جلال حسيني به ثمر رساند.

گفتني است، يحيي گل محمدي از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها