کد خبر: ۸۷۲۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۱
محافل متعدد سياسي سفر آينده حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر به نوار غزه را در راستاي تلاش وي براي تثبيت دو دستگي بين فلسطينيان و سوق دادن در جهت اعلام نوار غزه به عنوان يک کشور فلسطيني مي دانند.
 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ اين محافل افزودند سفر حمد بن خليفه با ترتيباتي که آمريکايي ها و اسرائيلي ها اتخاذ کرده اند و به بهانه بازسازي و در چارچوب برنامه صهيونيستي آمريکايي که منطقه عربي را هدف قرار داده است صورت مي گيرد.

اين سفر همچنين سرپوشي بر جاسوس بودن امير قطر و نقش آفريني خونين وي در منطقه است که با حمايت آمريکا و اسرائيل ملتهاي عربي را هدف قرار داده است و واشنگتن و تل آويو وي را  امير تروريسم و جاسوسي در منطقه قرار داده اند .

وحيد احمدي رئيس کميسيون روابط خارجي مجلس شوراي اسلامي ايران نيز سفر امير قطر را به غزه تلاش شکست خورده براي احياي اعتبار مشکوکش در بين ملتهاي منطقه مي داند .

اين مقام ايراني گفت :قطر نقش مجري خواسته ها و برنامه هاي آمريکا و اسرائيل را براي سرنگوني نظام سوريه و نابودي اين کشور بازي مي کند اما در اجراي اين مأموريت ناکام ماند .

وي تصريح کرد : قطر ، عربستان و ترکيه به قاچاق سلاح به تروريستها در سوريه کمک مي کنند و آنها در اجراي مقاصدشان شکست خوردند لذا تصميم گرفتند به تدريج در سوريه مداخله کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها