کد خبر: ۸۵۹۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرتهران خبر داد

مرتضی طلایی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 4 مصوبه اصل 50 درصدی پایه تابلوها که هر سال تعیین می‌شود تصویب شده و تولیدات داخلی بدون واسطه می‌توانند به سازمان زیباسازی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد: ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم.

وی اضافه کرد: 20 درصد از سهمیه تبلیغات فضای جاری به تولیدات داخلی اختصاص داده شده که 50 درصد به تخفیف تبلیغات در نظر گرفته شده است.

طلایی در پایان گفت: 50 درصد برای بیلبوردها و 70 درصد عرشه‌ پل‌ها به سازمان زیباسازی شهر برای کالای برتر اختصاص داده می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها