تحلیل استراتژیهای محور مقاومت و غرب در تنشهای منطقهای؛
مرتضی طلایی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 4 مصوبه اصل 50 درصدی پایه تابلوها که هر سال تعیین میشود تصویب شده و تولیدات داخلی بدون واسطه میتوانند به سازمان زیباسازی مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه 35 درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد: ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم.
وی اضافه کرد: 20 درصد از سهمیه تبلیغات فضای جاری به تولیدات داخلی اختصاص داده شده که 50 درصد به تخفیف تبلیغات در نظر گرفته شده است.