کد خبر: ۸۵۸۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
كريمي آنقدر به كي‌روش اعتماد دارد كه در گفت‌وگوي اخيرش با رويانيان نيز از سرمربي تيم ملي به عنوان الگوي مربيگري ياد كرده و گفته كاش ژوزه مثل كي‌روش بود
Carlos Queiroz
required
سايت گل- علي كريمي بازيكن باتجربه تيم ملي ايران در حال حاضر به شدت مشغول آماده‌سازي و تمركز براي بازي حساس مقابل كره است.
 به گزارش سايت گل، كريمي كه در چند سال گذشته هرگز با چالشي مثل امروز مواجه نبوده، تمام انرژي خود را براي اين بازي ذخيره كرده و ظاهرا در جايي هم گفته در مقابل كره‌اي‌ها به همه نشان مي‌دهد كه فوتباليست يعني چي! اما نكته مهم در پيرامون اين ستاره فوتبال ايران، علاقه شديد او به كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي است. كسي كه مانوئل ژوزه سرمربي پرسپوليس او را علت اصلي تحريك كريمي عليه خودش مي‌داند.
 كي‌روش كه در ابتداي كار بازوبند تيم ملي را از كريمي گرفت و به نكونام داد در دوران حضورش در ايران همواره روي كريمي به عنوان رهبر حساب كرده و در بازي كره هم بخش مهمي از مسئوليت فرماندهي زمين بر عهده شماره 8 است. بازيكني كه نزد ساير ملي‌پوشان محبوب‌تر از جواد نكونام است و حرفش در زمين بروي بيشتري دارد.
خبرنگار گل گزارش مي‌دهد علي كريمي هم علاقه شديدي به كارلوس كي‌روش دارد و در هر محفلي از او به عنوان يك مربي عالي ياد مي‌كند. كريمي كه كلا با مربيانش در ايران، از علي پروين تا مصطفي دنيزلي و از برانكو ايوانكوويچ تا تومباكوويچ رابطه خوبي نداشته، يكي، دو استثنا در اين چند سال داشته كه بلاژوويچ و حميد استيلي از آن جمله‌اند كه البته اين دو علاقه شديدي به كار با كريمي داشته و چاره‌اي جز اين براي شماره 8 باقي نمي‌مانده.


 كريمي آنقدر به كي‌روش اعتماد دارد كه در گفت‌وگوي اخيرش با رويانيان نيز از سرمربي تيم ملي به عنوان الگوي مربيگري ياد كرده و گفته كاش ژوزه مثل كي‌روش بود. مربي‌اي كه هم انسان است و هم از نظر فني در تمام دوران فوتبالش مثل او را نديده. يادمان باشد كه كريمي در اين دو دهه بازيگري‌ با مربياني مثل فليكس ماگات كار كرده و البته به او هم علاقه خاصي داشته كه اين ارتباط دوطرفه بوده است.
 بازي با كره زماني براي كريمي است تا نشان بدهد كار با يك مربي مثل كي‌روش حتي در سن 35 سالگي مي‌تواند براي يك بازيكن موثر باشد. اينكه كريمي مربي مورد علاقه‌اش را بالاخره پيدا كرده چيز جالبي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها