کد خبر: ۸۵۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
در حال حاضر،‌ سرمربي تيم او را نمي‌خواهد اما به هر حال مذاكرات رويانيان با كريمي و سپس ژوزه و تمايل برخي بازيكنان شاخص به بازگشت كريمي، او را در موقعيت بهتري قرار داده است
علي كريمي
ok
سايت گل- سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس در مصاحبه با گل از احتمال بازگشت علي كريمي به پرسپوليس گفته است.
 به گزارش سايت گل، شيريني مي‌گويد: در نيم فصل هيچ كدام از بازيكنان‌مان را از دست نخواهيم داد چرا كه قصدمان اين است كه در نيم فصل دوم خودمان را به شرايط قهرماني نزديك كنيم. به گفته شيريني با اين تصميم كه بين كادرفني و مديريت روي آن اتفاق نظر وجود دارد، در صورت جذب بازيكن جديد، هيچ بازيكني از پرسپوليس نمي‌رود به خصوص چهره‌هاي مهمي مثل انصاري‌فرد يا محمد قاضي. اما نكته مهم، حرف‌هاي شيريني درباره كريمي است.

او مي‌گويد: سردار رويانيان برنامه‌ريزي خوبي براي بازگشت علي كريمي انجام داده و هواداران در اين مورد در انتظار اخبار خوب باشند. شيريني در اين‌باره به جزئيات بيشتري اشاره نكرده است اما طبق حرف‌هايي كه از باشگاه پرسپوليس شنيده مي‌شود، همه در انتظار نمايش علي كريمي در بازي كره هستند. در حال حاضر،‌ سرمربي تيم او را نمي‌خواهد اما به هر حال مذاكرات رويانيان با كريمي و سپس ژوزه و تمايل برخي بازيكنان شاخص به بازگشت كريمي، او را در موقعيت بهتري قرار داده است.

 با اين حال اگر كريمي در بازي كره به حد كافي ندرخشد، ژوزه بهانه لازم را براي ادامه دوران دوري او به دست خواهد آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها