کد خبر: ۸۴۷۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
در پي تشديد ناآرامي‌ها در خاورميانه و احتمال كشيده شدن درگيري‌هاي سوريه به سرزمين‌هاي اشغالي، رژيم صهيونيستي رزمايش گسترده‌اي را در صحراي نقب آغاز كرد.
به گزارش ایسنا، رژيم صهيونيستي رزمايش گسترده‌اي را در صحراي نقب واقع در شمال شهر بندري ايلات آغاز كرد كه در آن نيروهاي صهيونيستي چگونگي ورود به شرايط جنگي را تمرين مي‌كنند.
 
بنا به گفته منابع نظامي رژيم صهيونيستي، اين رزمايش براي بالا بردن سطح آمادگي ارتش صهيونيستي جهت رويارويي با هر گونه جنگ زميني، موشكي و هوايي احتمالي است و در آن هماهنگي ميان نيروهاي نظامي مختلف رژيم صهيونيستي سنجيده مي‌شود.
 
كارشناسان نظامي نيز معتقدند كه هدف مقامات تل‌آويو از برگزاري اين رزمايش، آزمودن توان نظامي ارتش رژيم صهيونيستي براي رويارويي در جنگ عليه سوريه و حزب الله است.
 
كارشناسان نظامي همچنين معتقدند كه دليل ديگر انجام اين رزمايش بزرگ، آمادگي براي رويارويي احتمالي با ايران است و اينكه ارتش رژيم صهيونيستي بتواند در شرايط آغاز جنگ تلفات و خسارات رژيم صهيونيستي را به حداقل برساند.
 
رژيم صهيونيستي در 19 سپتامبر نيز به شكلي غيرمنتظره رزمايش گسترده‌اي را در بلندي‌هاي اشغالي جولان سوريه انجام داد كه در اين رزمايش نيز توان نظامي ارتش اشغالگر قدس براي مقابله با ارتش سوريه سنجيده شد.
 
اين در حالي است كه سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي رزمايش مذكور را عادي و روتين خوانده و اعلام كرد كه در آن شيوه جنگ سريع و اعزام گسترده نيروهاي نظامي به جولان اشغالي تمرين مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها