کد خبر: ۸۴۶۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
وطن امروز: جناب استاد آواز پس از دوره‌گردی‌ها و غش کردن در آغوش تلویزیون ملکه الیزابت و صدای آمریکا و عکس یادگاری انداختن با بدکاره‌های شبکه بهائیت به کشور بازگشته است. این بازگشت از جهاتی باید مورد توجه دستگاه قضا قرار گیرد.



پرداختن به خیانت‌های ملی او در 3دهه گذشته و دودوزه‌بازی‌هایش شاید دیگر تازگی نداشته باشد، او همیشه در سایه امن جمهوری اسلامی در کنار رانت‌خواری‌ها و تعهداتی(!) که داده است حتی در میان اطرافیانش به نمک‌ناشناسی و حق‌خوری معروف است.

اکنون باید مطالبه، رسیدگی به جرائم اقتصادی این فرد باشد که با آمدن به کشور هنوز هم در جریان است! اگر بازرسان نگاهی به پرونده‌های وزارت کشور و منابع طبیعی بیندازند، درخواهند یافت این فرد یک زمینخوار و کلاهبردار تمام‌عیار است.



بله تعجب نکنید؛ زمینخوار و کلاهبردار فرهنگی! در گذشته هر از گاهی صداهایی از شاکیان و ناراضیان درباره پرونده سوءاستفاده‌های او به گوش رسیده اما با عنایات دولت‌های مختلف خاموش شده است.


دستگاه قضایی کشور با احضار شاکیان و بررسی پرونده، نتیجه را برای عموم اعلام کند که «مستر حنجره» پروژه آن باغ فرهنگی که پول‌های کلانی به بهانه آن جمع‌آوری شد را به کجا رساند و چرا نیمه‌کاره رها کرد، تکلیف میلیاردها پول جمع‌آوری شده و کمک‌های دولتی چه می‌شود؟ مشهور است این فرد در دوره اصلاحات با ارتباطاتی که داشته زمین‌هایی را با نیت‌های فرهنگی به چنگ می‌آورده و پس از مدتی که ادعاها فراموش می‌شده با ارتباطات دیگر و تفکیک و فروش زمین‌ها پول‌های میلیاردی به جیب زده است. آیا وقت آن نرسیده اکنون که قوه قضائیه عزم خود را در مبارزه با مثلث زر، زور و تزویر جزم کرده، فریبکارانی را که تحت لوای فرهنگ، هنر و موسیقی به کلاهبرداری‌های کلان اقتصادی مشغولند رسوا کند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها