کد خبر: ۸۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال ب پرسپوليس با بيان اينکه نبايد بازيکن سالاري در فوتبال ما باب شود، گفت: علي کريمي از دوستان خوب و صميمي من است ولي تماشاگران و باشگاه بايد هميشه حق را به سرمربي تيم بدهند نه بازيکن.
  اسماعيل حلالي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص  دلايل عدم موفقيت پرسپوليس در اين فصل تصريح کرد: به نظرم پرسپوليس تيمي نيست که 11 بازيکن استاندارد در همه پست‌ها داشته باشد. ما در يک پست چند بازيکن خوب داريم و در نقطه ديگري از زمين بازيکن کار راه اندازي نداريم.

وي افزود: هميشه در تيم‌هاي فوتبال دو يا چند بازيکن فدا مي‌شوند تا چهار بازيکن ديگر ديده شوند. ما چنين چيزي را در پرسپوليس نداريم. همه در پرسپوليس مي‌خواهند پاس آخر را بدهند و بيشتر در چشم باشند.



 مربي تيم فوتبال ب پرسپوليس تاکيد کرد: شايد بهتر است بگوييم که پرسپوليس لوکس بسته شده است در حالي که فوتباليست‌هاي ايراني هنوز فرهنگ لوکس بسته شدن يک تيم را ندارند. بازيکنان به جاي اينکه ياد بگيرند که از همديگر کار ياد بگيرند در کار هم ديگر مي‌گذارند. تا زماني هم که اين تفکر حاکم باشد نمي‌توان کاري از پيش برد.


حلالي در ادامه به مشکل "مانوئل ژوزه" با علي کريمي اشاره کرد و گفت: کريمي يکي از دوستان صميمي من است و او را خيلي دوست دارم ولي اولويت اول، وسط و آخر سرمربي تيم است! نمي‌دانم بين ژوزه و کريمي چه اتفاقاتي افتاده ولي تماشاگران و باشگاه هميشه بايد حق را به سرمربي بدهند.


وي خاطرنشان کرد: يک بازيکن در هر صورت بايد تابع سرمربي باشد، حتي اگر سرمربي يک چوب خشک باشد! حتي اگر بازيکن راست بگويد و سرمربي اشتباه کند نبايد بازيکن سالاري باب شود. اصول فوتبال حرفه‌اي ايجاب مي‌کند که حق را به سرمربي بدهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها