کد خبر: ۸۴۴۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
رئیس هیئت بین المللی بحرین دستورات پادشاه برای اصلاحات و بازگشت افراد برکنار شده به مشاغل خود را واقعی ندانست.

به گزارش فارس، "قاسم الهامی "در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به این که دستور شاه بحرین مبنی بر به کارگیری مجدد کارمندان اخراجی، واقعی نیست و مصرف رسانه‌ای دارد از مردم خواست به تظاهرات خود بویژه در منامه ادامه دهند.

الهاشمی تصریح کرد: حضور "ناصر بن حمد آل خلیفه" فرزند شاه بحرین در اردن و ادعای کمک او به پناهندگان سوری و مشارکت وی در آموزش آنها در حالی صورت می گیرد که معلمان و کادر آموزشی بحرین در حال اخراج هستند و رئیس انجمن معلمان هنوز در زندان به سر می‌برد.

این فعال بحرینی با بیان این که مردم بحرین با جنگ فرسایشی و قتل عام واقعی روبرو هستند از شهروندان و انقلابیون خواست تا خواسته های خود را بر روی دیوارها به عنوان روزنامه انقلابیون بنویسند و بدین وسیله افکار، عقاید و طرح های خود را با یکدیگر مبادله کنند.

وی افزود: مقامات بحرین پس از زدودن آثار جنایت‌های خود به هیئت‌های خارجی اجازه می‌دهند تا از مکان‌های مختلف دیدار کنند و چندی پیش نیز از ورود یک هیئت بین‌المللی برای بررسی وضعیت حقوق بشر و نقض آن در کشور جلوگیری کردند.

قاسم الهاشمی تاکید کرد: مقامات بحرین مردم را به وعده‌های دروغین که هیچ گاه به مرحله عمل نمی رسد، عادت داده‌اند.

وی افزود: دستورهای پادشاه برای اصلاحات واقعی اجرایی نیست بلکه خوراکی برای رسانه‌ها است.

رئیس هیئت بین‌المللی بحرین، رژیم حاکم را مسئول تصاحب املاک و سواحل کشور و فروش آن به بهای ناچیز و سرقت اموال مردم دانست و گفت: مردم می‌خواهند کشور را از این فساد بزرگ که از آن رنج می برند، نجات دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها