کد خبر: ۸۴۲۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 10 نفر از اعضای آن در کرج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر اینکه افرادی در قالب یک شرکت خدماتی به مبادلات غیرقانونی پرداخته و به صورت یک شرکت هرمی اقدام به عضوگیری می کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی در ادامه اظهار داشت: پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مراجع قضایی اکیپی از کارکنان زبده پلیس آگاهی به محل مذکور اعزام و با ورود به ساختمان ، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد 10 نفر از اعضای این شرکت هرمی در حالیکه در حال آموزش اعضای زیرگروه خود بودند به همراه سی دی های آموزشی و کاتولوگ شدند. سرهنگ گل صباحی افزود : متهمان پس از پلمپ شرکت هرمی ، جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : متهمان در بازجویی های ماموران اعتراف کردند که حدود 4 ماه است که از یکی از شهرستان های جنوبی کشور به کرج آمده و با راه اندازی یک شرکت هرمی ، هرکدام با پرداخت مبلغ 65 میلیون ریال به سرشاخه اصلی اقدام به فعالیت در این زمینه می کنند. گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با سپردن قرار وثیقه قانونی به مبلغ 200 میلیون ریال راهی زندان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها