کد خبر: ۸۴۲۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: آنهايي که عليه قلعه‌نويي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند سطح فکرشان کوتاه است.
اميرحسين صادقي در حاشيه تمرين امروز تيم استقلال با اشاره به آخرين وضعيت اين تيم گفت: متأسفانه شرايط براي ما خيلي سخت شده و با وجود گذشت 11 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر هيچ پولي نگرفته‌ايم.

وي افزود: مدام وعده و وعيد مي‌شنويم اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد. البته در اين بين مديريت باشگاه تلاش زيادي انجام داده و ما هم انتظاري از او نداريم. اما مسئولان بايد کمک کنند تا به وضعيت تيم پرطرفدار استقلال رسيدگي شود.

مدافع استقلال افزود: شرايط فکري و روحي بازيکنان روز به روز بدتر مي‌شود و اميدوارم هرچه سريعتر مشکلات مالي باشگاه حل شود.

صادقي با تأکيد بر اينکه تمرينات تيمش در دو نوبت صبح و عصر پيگيري مي‌شود، گفت: تمام تمرکز خود را روي بازي با تراکتورسازي معطوف کرده‌ايم و مي‌خواهيم که در آن مسابقه نيز 3 امتياز بازي را کسب کنيم.

مدافع فصل گذشته تيم تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که آيا اميرقلعه‌نويي به شما گفته بود مقابل استقلال شل بازي کنيد، گفت: آنهايي که قلعه نويي را مي‌شناسند مي‌دانند که او به دنبال اين حرفها نيست و هميشه به دنبال پيروزي است. درست است که او استقلالي است اما او فصل گذشته مربي تراکتورسازي بوده و ديديد که در آنجا نيز موفق عمل کرد و امتيازات خوبي براي اين تيم جمع آوري کرد. آنهايي که اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند سطح فکرشان کوتاه است و نمي‌شود بيش از اين از آنها توقع داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها