کد خبر: ۸۴۰۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب، اساتید و کارکنان جامعةالزهرا‌ (حوزه علمیه خواهران قم)، ظهر امروز، در تجمع اعتراض‌آمیزی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت و مهربانی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی‌(ص) و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

در این تجمع که دانش‌آموزان و کادر آموزشی و تربیتی مجتمع هدی نیز درآن حضور داشتند، بانوان طلبه با حمل پلاکاردهایی با مضامین" آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و...، و نیز پرچم جمهوری اسلامی و سردادن شعارهایی چون "لبیک یا رسول‌الله‌(ص)"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "مسلمان می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد"، "صلی علی محمد، لبیک یا محمد‌(ص)"،‌ "لبیک یا حبیبی، یا رسول‌الله‌(ص)،" و...، اقدام بی شرمانه آمریکایی- صهیونیستی اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با عوامل این حرکت موهن شدند.

تجمع کنندگان همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، خشم و انزجار قلبی خود را از توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام‌(ص) اعلام کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا‌(س)، طی سخنانی در تجمع اعتراض‌آمیز بانوان طلبه، اهانت به مقدسات مسلمانان را نشانه عجز و ناتوانی دنیای استکبار عنوان کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی توان مقابله با موج بیداری اسلامی را ندارند، از این رو با اقدامات این چنینی، سعی دارند سرپوشی بر نقاط ضعف خود بگذارند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین یوسفیان، با اشاره به تنفر مسلمانان از سران استکبار، یادآور شد: این گونه اعمال ننگین باعث تقویت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی می‌شود و آنان را برای مقابله با توطئه‌های آمریکایی - صهیونیستی مصمم‌تر می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها