کد خبر: ۸۳۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
نشست هم‌انديشي سرمربي تيم ملي و مربيان ليگ برتري 20 مهرماه برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتسال ايران از 11 آبان‌ماه در مسابقات جام جهاني تايلند حضور خواهد يافت. ايران در گروه دوم با تيم هاي اسپانيا، مراکش و پاناما هم‌گروه است.

عباس ترابيان، رئيس کميته فوتسال براي برطرف شدن نواقص تيم ملي و شنيدن انتقادها و پيشنهادات مربيان ليگ برتري تصميم دارد تا جلسه هم‌انديشي با حضور 13 سرمربي ليگ برتر و هم‌چنين چند تن از مدرسين فيفا و کنفدراسيون آسيا روز پنجشنبه 20 مهرماه برگزار کند تا اين مربيان نظرات خود را پيرامون مسائل و مشکلات تيم ملي مطرح کنند.

ترابيان در اين زمينه به فارس گفت: تيم ملي متعلق به تمام افراد است و همگي بايد در اين زمينه نظر بدهند به همين دليل تصميم گرفتيم تا جلسه‌اي را براي بهبود وضعيت تيم ملي برگزار کنيم.

وي در مورد افراد حاضر در اين جلسه خاطرنشان کرد: ما از تمامي سرمربيان حاضر در ليگ برتر و همچنين نفراتي که در گذشته در فوتسال فعاليت داشتند از جمله حسين شمس دعوت کرديم تا در اين جلسه حاضر شوند.

رئيس کميته فوتسال درباره اصلاح برنامه فيفا در مورد جام جهاني تصريح کرد: فيفا برنامه را اصلاح نکرده است بلکه در همان زماني که اين برنامه‌ريزي شد و من در بازديدي که از سالن‌ها داشتم عنوان کردم که ورزشگاه بانکوک آمادگي لازم را براي برگزاري مسابقات ندارد و اين موضوع به بارندگي‌هاي گذشته خيلي مربوط نمي‌شود.

وي افزود: با اين اوصاف بايد ديد در برنامه ايران نيز تغييري به وجود مي‌‌ايد يا خير، زيرا مسابقات سالن بانکوک به محل برگزاري مسابقات ايران انتقال خواهد يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها